Hvad skal jeg ønske mig i afskedsgave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

814 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. december 2009

Kaufie

Jeg har sidste arbejdsdag på fredag - og er lige blevet afkrævet en ønskeseddel til afskedsgave - ca 400 kr - men hvad søren skal jeg lige finde på??

Er der ikke nogen, der har nogen gode ideer? Ellers bliver det sikkert et gavekort til Matas - og det er jo ikke noget jeg sådan kan huske mine kære kolleger på.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2009

Sisley

Hvad med gavekort til ansigtsbehandling eller noget andet lækket du kan forkæle dig selv med?

Anmeld

15. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Kaufie skriver:

Jeg har sidste arbejdsdag på fredag - og er lige blevet afkrævet en ønskeseddel til afskedsgave - ca 400 kr - men hvad søren skal jeg lige finde på??

Er der ikke nogen, der har nogen gode ideer? Ellers bliver det sikkert et gavekort til Matas - og det er jo ikke noget jeg sådan kan huske mine kære kolleger på.....

Noget fra Change. Gavekort eller lignene. Man skal jo nå at handler der INDEN nytår, hvor der stadig er 50% på alt. og det er altså rigtig lækkert undertøj. Du kan få meget for 400 kr  Som du kan bruge i juleferien hehe...

Anmeld

15. december 2009

LauraLW

måske et smykke? - vedhæng til halskæde eller ambånd. - måske er det for dyrt egentlig.

Fede kaffekopper eller lign (måske til et stel du har i forvejen) - både royal copenhagen og bodum har sådan nogle fede termo nogle med farvede silikone dimser på f.eks.

En fed vase

En filofax kalender

Ved ikke om du samler på noget.. noget bestemt til boligen, julepynt eller lign, for så kunne det også være oplagt.

... er nu løbet tør for ideer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.