Jeg har bestilt et welleness op hold på Comwell hotellet i Kolding. Jeg har bildt Morten ind at vi skal til Kolding og besøge vores vennepar (skulle jo lige være sikker på at manden ikke havde planer den weekend) og har snakket med vores venner som gerne vil være mit cover. Dog fik jeg at vide at det forpligtede og at vi nu ikke kunne slippe uden om liiiige at kigge op forbi dem 
Men typisk mig så startede jeg ud med at bestille det forkerte ophold.... Jeg undrede mig bare over prisen og at jeg ikke blev spurgt om hvilken behandling jeg ønskede - Ikke nemt når jeg prøver at bestille noget online som man skal ringe og bestille
men det burde være rettet nu. Vi ska ha en body saltscrub med urter - Håber det er godt, i hvert fald bagefter....
Jeg var egentlig bange for at Morten så nu ville kunne se på netbank at jeg havde bestilt det ophold (samt beløbet...) men det smarte er så at man først skal betale inden man tar hjem - Perfekt 
Comwell Kolding har i samarbejde med Slotssøbadet og deres nyåbnede wellness afdeling Dronning Dorotheas Badstue, sørget for nydelse for både krop og sjæl, i en hel weekend.
Vi tilbyder:
1 x overnatning i dobbeltværelse
1 x 3 retters menu/buffet efter køkkenchefens valg
1 x stor morgenbuffet
1 x entre til Dronning Dorotheas Badstue
1 x valgfri behandling fra flg.:
Body saltscrub med urter
Thermospa
Zoneterapi
Massage
Indian head massage
Hydrospamassage
Behandlingstid ca. 30 min.
Alle behandlinger er også velegnede til mænd.
Ved bestilling skal behandlings ønske oplyses.
Alle faciliteter i Badstuen og Slotssøbadet kan frit benyttes. (ca. 10 min. gang fra hotellet)
Iiiiih hvor jeg GLÆDER MIG