Julegaven bestilt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

776 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. december 2009

Vinker

Så fik jeg bestilt julegaven til Morten  Nu er jeg godt nok spændt på hvad han siger til det. Håber ikke han brokker sig over at jeg har brugt for mange penge på den gave, men overvejer nu også at spørge ham om vi så ikke skal nøjes med at give hinanden en lille ting når vi begge har fødselsdag i marts

Jeg har bestilt et welleness op hold på Comwell hotellet i Kolding. Jeg har bildt Morten ind at vi skal til Kolding og besøge vores vennepar (skulle jo lige være sikker på at manden ikke havde planer den weekend) og har snakket med vores venner som gerne vil være mit cover. Dog fik jeg at vide at det forpligtede og at vi nu ikke kunne slippe uden om liiiige at kigge op forbi dem

Men typisk mig så startede jeg ud med at bestille det forkerte ophold.... Jeg undrede mig bare over prisen og at jeg ikke blev spurgt om hvilken behandling jeg ønskede - Ikke nemt når jeg prøver at bestille noget online som man skal ringe og bestille  men det burde være rettet nu. Vi ska ha en body saltscrub med urter - Håber det er godt, i hvert fald bagefter....

Jeg har bestilt en suite - Lidt ekstra luksus skulle det også være  og så valgte jeg også at for en afbudsforsikring på (just in case...)

Jeg var egentlig bange for at Morten så nu ville kunne se på netbank at jeg havde bestilt det ophold (samt beløbet...) men det smarte er så at man først skal betale inden man tar hjem - Perfekt

Her står lige lidt om hvad det er jeg har bestilt:

Comwell Kolding har i samarbejde med Slotssøbadet og deres nyåbnede wellness afdeling Dronning Dorotheas Badstue, sørget for nydelse for både krop og sjæl, i en hel weekend.

Vi tilbyder:

1 x overnatning i dobbeltværelse

1 x 3 retters menu/buffet efter køkkenchefens valg

1 x stor morgenbuffet

1 x entre til Dronning Dorotheas Badstue

1 x valgfri behandling fra flg.:

Body saltscrub med urter

Thermospa

Zoneterapi

Massage

Indian head massage

Hydrospamassage

Behandlingstid ca. 30 min.

Alle behandlinger er også velegnede til mænd.

Ved bestilling skal behandlings ønske oplyses.

Alle faciliteter i Badstuen og Slotssøbadet kan frit benyttes. (ca. 10 min. gang fra hotellet)

Iiiiih hvor jeg GLÆDER MIG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2009

Dictes mor

Uh det lyder godt nok lækkert, er du sikker på, at du ikke hellere vil have mig med?

Anmeld

15. december 2009

mama09

Vinker skriver:

Så fik jeg bestilt julegaven til Morten  Nu er jeg godt nok spændt på hvad han siger til det. Håber ikke han brokker sig over at jeg har brugt for mange penge på den gave, men overvejer nu også at spørge ham om vi så ikke skal nøjes med at give hinanden en lille ting når vi begge har fødselsdag i marts

Jeg har bestilt et welleness op hold på Comwell hotellet i Kolding. Jeg har bildt Morten ind at vi skal til Kolding og besøge vores vennepar (skulle jo lige være sikker på at manden ikke havde planer den weekend) og har snakket med vores venner som gerne vil være mit cover. Dog fik jeg at vide at det forpligtede og at vi nu ikke kunne slippe uden om liiiige at kigge op forbi dem

Men typisk mig så startede jeg ud med at bestille det forkerte ophold.... Jeg undrede mig bare over prisen og at jeg ikke blev spurgt om hvilken behandling jeg ønskede - Ikke nemt når jeg prøver at bestille noget online som man skal ringe og bestille  men det burde være rettet nu. Vi ska ha en body saltscrub med urter - Håber det er godt, i hvert fald bagefter....

Jeg har bestilt en suite - Lidt ekstra luksus skulle det også være  og så valgte jeg også at for en afbudsforsikring på (just in case...)

Jeg var egentlig bange for at Morten så nu ville kunne se på netbank at jeg havde bestilt det ophold (samt beløbet...) men det smarte er så at man først skal betale inden man tar hjem - Perfekt

Comwell Kolding har i samarbejde med Slotssøbadet og deres nyåbnede wellness afdeling Dronning Dorotheas Badstue, sørget for nydelse for både krop og sjæl, i en hel weekend.

Vi tilbyder:

1 x stor morgenbuffet

Body saltscrub med urter

Thermospa

Zoneterapi

Massage

Indian head massage

Hydrospamassage

Alle faciliteter i Badstuen og Slotssøbadet kan frit benyttes. (ca. 10 min. gang fra hotellet)

ja eller mig?

Anmeld

15. december 2009

Ida.

Wow det lyder lækkert!! Hvad må du slippe for sådan en weekend - om man må spørge?

Anmeld

15. december 2009

Vinker

Majastina skriver:

Uh det lyder godt nok lækkert, er du sikker på, at du ikke hellere vil have mig med?

Hihi kunne da være hyggeligt

Anmeld

15. december 2009

Vinker

Trinehw skriver:

ja eller mig?

Ja vi skulle nok få det sjovt

Anmeld

15. december 2009

Vinker

idamaria83 skriver:

Wow det lyder lækkert!! Hvad må du slippe for sådan en weekend - om man må spørge?

Jeg tror det blir 2240 kr med det hele (ekstrapris for suite og afbudsforskring)

Det der står listet der nederst koster 895 kr pr person (der er tilbud for tiden - normalpris er 1195)

Anmeld

15. december 2009

Ni-ko-li-ne

Vinker skriver:

Vi tilbyder:

1 x stor morgenbuffet

Body saltscrub med urter

Thermospa

Zoneterapi

Massage

Indian head massage

Hydrospamassage

det bliver SÅ godt søde!! den buffet vi fik til morgenmad i Vejle var bare MUMS!! ja det hele var bare perfekt! værelset er flot, behnadlingerne fantastiske!! det hele alle pengene værd, hver en øre!!

Anmeld

15. december 2009

Vinker

ka-ri-na skriver:

det bliver SÅ godt søde!! den buffet vi fik til morgenmad i Vejle var bare MUMS!! ja det hele var bare perfekt! værelset er flot, behnadlingerne fantastiske!! det hele alle pengene værd, hver en øre!!

Iiih dét lyder da lovende så  Nu glæder jeg mig bare endnu mere  

Det eneste der irriterer mig lidt er at vi ikke kan få den body saltscrub på samme tid og derfor skal ind efter hinanden så imens skal den anden selv tuller rundt - Lidt ærgeligt synes jeg

Anmeld

15. december 2009

TbCp

Nej hvor lyder det bare lækkert!
Det bliver spændende at høre hvad han siger til det

Jeg glæder mig også helt vildt til at give Carsten billetten til Rammstein... det bliver fra Liva... er sikker på at han bliver elle vild

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.