Drejeligt kagefad i Lidl til 70 kr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.363 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. december 2009

Bondepigen

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Åh den er fin Jeg kan bare ikke helt se, hvor jeg skal proppe den ind i mit køkken hehe.

Anmeld

15. december 2009

Moderator

Hmmm!!! De har et wellness brusehoved til 60 kr. Jeg havde tænkt på at give mine forældre et brusehoved som ekstra julegave, hvis jeg kunne finde et billigt... mest for at drille, fordi de ikke har kalket det gamle af i 1000 år, så det er helt knækket i dysserne... Mmm...

Gad vide, hvor jeg lige kan finde en lidl på vejen hjem

Anmeld

15. december 2009

Bondepigen

ups dobbelt indlæg

Anmeld

15. december 2009

Bondepigen

Zafir skriver:

Hmmm!!! De har et wellness brusehoved til 60 kr. Jeg havde tænkt på at give mine forældre et brusehoved som ekstra julegave, hvis jeg kunne finde et billigt... mest for at drille, fordi de ikke har kalket det gamle af i 1000 år, så det er helt knækket i dysserne... Mmm...

Gad vide, hvor jeg lige kan finde en lidl på vejen hjem

Haha, meget heldigt jeg lige sendte et link til et kagefad...

Du kan jo se hvor de forskellige butikker befinder sig

HER

Anmeld

15. december 2009

Moderator

bondepigen skriver:

Haha, meget heldigt jeg lige sendte et link til et kagefad...

Du kan jo se hvor de forskellige butikker befinder sig

HER

Ja... Jeg skal bare se om jeg kan nå det. Der ligger en i holbæk. Men det er mere, når jeg skal nå at hente trunten og det. Jeg må se på det (men må nok nære mig i forhold til at købe kagefadet i mit overfyldte køkken hehe)

Anmeld

15. december 2009

Bondepigen

Zafir skriver:

Ja... Jeg skal bare se om jeg kan nå det. Der ligger en i holbæk. Men det er mere, når jeg skal nå at hente trunten og det. Jeg må se på det (men må nok nære mig i forhold til at købe kagefadet i mit overfyldte køkken hehe)

Det kender jeg godt.. Men jeg skal nu heller ikke have det. Det har vi slet ikke råd til. Men tænkte det kunne være der var nogen af alle de andre kagekoner der kunne bruge sådan en..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.