Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min datter Emma er 6 mdr og vejer 10,5
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Daniella blev født 970g (tabte sig til 744 på et par timer) og 35cm
Idag er Daniella 19 måneder og vejer 9kg og er ca. 80cm (tror dog hun har sat lidt af i længden her på det sidste) ...
Izabella er snart 5 og hun vejer 17. Yazmin er 1½ og vejer 9.
Nybagt mor skriver: Ja - han har da godt nok også haft travlt med at spise siden fødslen din lille mand
Ja - han har da godt nok også haft travlt med at spise siden fødslen din lille mand
Drengen bestiller jo ikke andet end at spise men nu er vi også begyndt at give ham lidt mindre mad, så han ikke springer vægtkurven.. har lidt ondt af ham fordi han er konstant sulten, men ellers bliver han for tyk :/
19 måneder - 10 kg
Naannaa87 skriver: Drengen bestiller jo ikke andet end at spise men nu er vi også begyndt at give ham lidt mindre mad, så han ikke springer vægtkurven.. har lidt ondt af ham fordi han er konstant sulten, men ellers bliver han for tyk :/
Jamen jeg spurgte min sunhedsplejerske om præcis det samme, da vores lille mand også bare spiser og spiser. Og hun sagde at så længe de var så små - så skulle man bare give dem det de havde behov for. (I mit tilfælde hvor jeg ammer ihvertfald)
Først når han gik over på fast føde skulle vi begynde at holde øje med vægten
Rasmus er 5mdr og vejer 7,7kg og måler 65cm
min lille pige er nu 2½ mdr. og vejer 5200gda min store var 8mdr. vejet hun 10kghvad vejer dit barn--/ børn?
Bianca er 2 år og 3 måneder. Hun vejer lige knap 12 kilo.
Celina er næsten 7 måneder og vejer cirka 7,5 kilo.
OVERSIGT FOR BIANCA
OVERSIGT FOR CELINA
Malou er 4 mdr lii om lidt, hun vejer 7100g og er 66 cm ..!
Min store pige Fia er 3 år og vejer 15 kilo og måler 1 meter
Mercedes er knap 4 mdr, fik hende vejet og målt, da hun var 3 mdr og der vejede hun 6650 G & måler 64 cm..
Er spændt på hvad hun vejer, når min sundhedsplejeske kommer her D. 22
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128