Stoppet med at spise ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

920 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. december 2009

Mca<3

Er jeres børn gået fra maden da de fik tænder ???  Jeg kan næsten ikke få Alexander til at spise , Han spiser et par skefulde til hvert måltid og drikker en smule   Virker glad og tilfreds ,,  Nr 2 tand er ude    Har i oplevet det samme ??  Er appetitten stille og roligt vendt tilbage ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2009

NaFe

Hejsa..

Jeg har mærket det alle gange på Feluca når hun har fået tænder.. Hun ville bare ingen ting spise, men ja, appetitten vendte stille og roligt tilbage igen her i hvert fald..

Anmeld

15. december 2009

SaNiNa

Det lyder som nicklas da han fik sine to tænder jer for 1½ uge siden først de sidste par dage er vi kommet op på en rimeligt måltid igen, og han drikker ikke ret meget mælk kun vand.

Vi er så nok ved at få tand nr 3 så ser frem til han instiller spisningen igen.

Anmeld

15. december 2009

Mca<3

Feluca09 skriver:

Hejsa..

Jeg har mærket det alle gange på Feluca når hun har fået tænder.. Hun ville bare ingen ting spise, men ja, appetitten vendte stille og roligt tilbage igen her i hvert fald..

Uhh syntes bare det har varet 5 dage nu ,, Men det dør de self ikke af   Hvor længe varede det for prinsessen ??

Anmeld

15. december 2009

Mca<3

Sanne og Nicklas skriver:

Det lyder som nicklas da han fik sine to tænder jer for 1½ uge siden først de sidste par dage er vi kommet op på en rimeligt måltid igen, og han drikker ikke ret meget mælk kun vand.

Vi er så nok ved at få tand nr 3 så ser frem til han instiller spisningen igen.

Irriterende de tænder skal drille sådan ,,,, Mærkede intet da de 2 store fik tænder

Anmeld

15. december 2009

NaFe

Mammi ,,, skriver:

Uhh syntes bare det har varet 5 dage nu ,, Men det dør de self ikke af   Hvor længe varede det for prinsessen ??

Nej de overlever nok..men jeg syntes selv det var frustrende af hun ikke gad spise noget overhovedet. Hun fik 2 fortænder her for lidt siden, og der spiste hun faktisk stort set ikke i 2 uger... Så det jo os lang tid, men nu det endelig ovre... Men håber da snart du kan få noget mere i ham..

Anmeld

15. december 2009

Diana...

Jep Lucas nægtet næste at spise ku måske få 2 bider i ham ved hvert måltid så han fik flakse i staden for. 

De tænder er onde ved vores børn 

Anmeld

15. december 2009

mor_sabina

Mammi ,,, skriver:

Er jeres børn gået fra maden da de fik tænder ???  Jeg kan næsten ikke få Alexander til at spise , Han spiser et par skefulde til hvert måltid og drikker en smule   Virker glad og tilfreds ,,  Nr 2 tand er ude    Har i oplevet det samme ??  Er appetitten stille og roligt vendt tilbage ??

Phillip har i 4 dage nu ikke rigtig spist noget kun nippet til maden, taget en par skefulde og gumlet agurkestænger. I nat vågnede han to gange og var så ulykkelig og utrøstelig.

Igår opdagede jeg den 3. tand lige akkurat var kommet igennem så jeg tror bestemt der er flere på vej.

Anmeld

15. december 2009

SaNiNa

Mammi ,,, skriver:

Irriterende de tænder skal drille sådan ,,,, Mærkede intet da de 2 store fik tænder

Ja de er bare så ondt ved dem, og så er der nogen som er så heldige at de slet ikke mærker noget

Anmeld

15. december 2009

Riwe

Her har suppe været vejen frem når der kom tænder, den kan jo nærmest bare slupres og synkes uden besvær.

Kartoffel-porre suppe med ingefær og hvidløg er det store hit  MUMS!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.