Jeg er ved at udfylde ansøgningen om eneforældremyndighed, og vil gerne lige høre jeres respons på om, det jeg skriver er ok, altså ikke "sviner" ham til, men stadig får formidlet mine bekymringer uden at vil nedgøre ham
Har jo virkelig ondt af ham, men min bekymring er i forhold til vores datter, det er hendes tarv, der for mig er vigtige.
Her er den tekst jeg har bikset mig frem til :
Begrundelse: Min bekymring går på faderens meget ustabile psyke, han er nu indlagt for 3. gang på 1 år på psyk. afd. Haderslev. Han har pt ingen fast samvær med Lærke, og han virker meget konfus og Lærke virker meget usikker omkring ham. Han går dage uden at sove, og mener alligevel at kunne tage stilling til ting omkring Lærke. Han har haft et massivt alkoholmisbrug,dog ædru de sidste 6 mdr, men valgte at drikke igen i sidste weekend, og dagen efter forsøge at tage livet af sig selv med piller. Jeg synes det er meget foruroligende at han vælger alkohol som løsning igen for at dulme. Jeg ser ham slet ikke, efter 1½ måneds måneds indlæggelse, som en der på nogen måde har fået det bedre - tværtimod. Han ser sig selv være fuldt ud i stand til at tage sunde beslutninger på Lærke´s vegne, og det er ret skræmmende, da han knap og nap kan fungere selv, som det er nu.
Anmeld