Hvem ligner jeres børn ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. december 2009

Karo

Martin kan helt sikkert ikke løbe fra at Marcus er hans søn Han ligner bare sin far så meget. Når jeg ser baby billeder af Martin er det som at se Marcus. Det eneste han har fra mig er de brune øjne (da Martin har blå øjne). Dengang vi købte tæpper til lejligheden, kommenterede sælgeren da også at hold daop hvor de to bare ligner hinanden.

Og så er de begge lige stædige

Hvad med jeres børn, hvem ligner de
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2009

Milka

her er der en af hver – lilja ligner mig som baby og luca ligner sin far (helt afsindigt)

Anmeld

15. december 2009

TbCp

Liva er vist en god blanding.
Da hun var yngre lignede hun sin far helt vildt, nu tror jeg der er begyndt at komme lidt mere af mig i hende.

Det er far til venstre, liva i midten og mor til højre.

Liva og far

Liva og mor

Anmeld

15. december 2009

Karo

TbCp skriver:

Da hun var yngre lignede hun sin far helt vildt, nu tror jeg der er begyndt at komme lidt mere af mig i hende.

Liva og far

Liva og mor

Nej hvor skægt.

Jeg kan tydelig se ligheden mellem Liva og far da hun var lille, og helt sikkert ligheden med dig nu

Anmeld

15. december 2009

Vinker

TbCp skriver:

Liva og far

Liva og mor

Det er bare så viiiildt som hun bare ligner jer begge

Anmeld

15. december 2009

iln

Her ligner Silas sin far mest. Han har mine øjenbryn (nemlig ingen tydelige) og så min krop (da jeg var baby) lang og tynd. Ellers er det en ren mini-Peter-model vi har fået os.

Anmeld

15. december 2009

NaFe

hmmm. Ja jeg syntes ikke feluca ligner mig som barn, hun er meget lyser end jeg var... men kan da godt se ligheder mellem os... Og har kun et billede af hendes far, så det jo svært a se vor meget hun lige ligner ham

Anmeld

16. december 2009

Karo

Feluca09 skriver:

hmmm. Ja jeg syntes ikke feluca ligner mig som barn, hun er meget lyser end jeg var... men kan da godt se ligheder mellem os... Og har kun et billede af hendes far, så det jo svært a se vor meget hun lige ligner ham

Ja det kan jeg godt se.

Det lyse har hun jo nok fra sin far, men syndes hun har lidt de samme træk i ansigtet som dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.