Min første arbejdsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. december 2009

malou

Så er jeg ved at være klar til min første arb.dag..... fuuuuck hvor jeg glæder mig.... det bliver en skøn men nok også lidt hård dag... smiler men det er bare ligemeget... haha

knus til Jer alle.. og opfør jeg nu ordentlig nu når jeg ikke kan være her om dagen og "holde Jer i ørene"  Kom sgu til at savne Jer...

vi "ses" iaften girls

stort kæmpe knus / Malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2009

MetteT

malou skriver:

Så er jeg ved at være klar til min første arb.dag..... fuuuuck hvor jeg glæder mig.... det bliver en skøn men nok også lidt hård dag... smiler men det er bare ligemeget... haha

knus til Jer alle.. og opfør jeg nu ordentlig nu når jeg ikke kan være her om dagen og "holde Jer i ørene"  Kom sgu til at savne Jer...

vi "ses" iaften girls

stort kæmpe knus / Malou

Det er da bare så fedt..

Håber du får en rigtig go dag.... Du må jo lige opdatere os om hvordan den er gået i aften.. Hvis du orker det..

Go arbejdslyst..

Knus Mette...

Hvor er Victor henne i dag så?

Anmeld

15. december 2009

wamse

Held og lykke med din første arbejdsdag

Anmeld

15. december 2009

malou

MetteT skriver:

Det er da bare så fedt..

Håber du får en rigtig go dag.... Du må jo lige opdatere os om hvordan den er gået i aften.. Hvis du orker det..

Go arbejdslyst..

Knus Mette...

Hvor er Victor henne i dag så?

Ham sætter jeg af i Valby hos mine forældre. De har ham i dagpleje indtil han får en plads i dagis her i Malmø. Men de elsker at have ham og jeg er lykkelig for de orker.. de er trods alt pensionister... men min far går troligt med ham i parken i sin barnevogn hver dag... så det er rigtig sødt

knus malou

Anmeld

15. december 2009

Sjl-msl-Mkl

Held og lykke! Du skal nok klare det..

Anmeld

15. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.