2 stk. svagt positive tests

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

729 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. december 2009

mettezz

Heej piger..

I dag har jeg taget 2 stk test. Begge svagt positive..  Jeg tager det som at jeg ER gravid.. Måske for tidligt at gøre det? Jeg har enormt følsomme bryster og mærker en del "niv" i underlivet..

Men skal muligvis starte med noget antidepressivt medicin ( Citalopram "Sandoz" , har I erfarig med det under graviditeten?

Min læge siger at det er ok, men kan give barnet for højt blodtryk.. Jeg er ikke helt tryg ved det

Men HEY, jeg tror jeg er gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

Blyb

mettezz skriver:

Heej piger..

I dag har jeg taget 2 stk test. Begge svagt positive..  Jeg tager det som at jeg ER gravid.. Måske for tidligt at gøre det? Jeg har enormt følsomme bryster og mærker en del "niv" i underlivet..

Men skal muligvis starte med noget antidepressivt medicin under, har I erfarig med det?

Min læge siger at det er ok, men kan give barnet for højt blodtryk.. Jeg er ikke helt tryg ved det

Wow det er stort! Tillykke

Anmeld

14. december 2009

saxa

TILLYKKE med spiren... Mht det andet, aner jeg intet omkring det - ville bare lige ønske tillykke...

Anmeld

14. december 2009

TbCp

mettezz skriver:

Heej piger..

Men skal muligvis starte med noget antidepressivt medicin under, har I erfarig med det?

Aller først tillykke med graviditeten

Jeg fik selv antidepressiv medicin under min graviditet og der var ingen problemer. Fik lidt flere scanninger end normalt og så skulle de lige holde lidt øje med den lille efter fødslen for at være sikker på der ingenting var i vejen, de snakkede lidt om at hendes vejrtrækning kunne være lidt besværet i starten. Men her var ingen problemer.

Anmeld

14. december 2009

mettezz

TbCp skriver:

Aller først tillykke med graviditeten

Jeg fik selv antidepressiv medicin under min graviditet og der var ingen problemer. Fik lidt flere scanninger end normalt og så skulle de lige holde lidt øje med den lille efter fødslen for at være sikker på der ingenting var i vejen, de snakkede lidt om at hendes vejrtrækning kunne være lidt besværet i starten. Men her var ingen problemer.

Tak for lykønskningerne fra jer alle

Dejligt at høre at det gik godt for dig, håber det samme er tilfældet her

Anmeld

14. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

weeeeee, stort tillykke til jer.....

knus karina 31+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.