grimme ar efter skoldkopper..........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.452 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. december 2009

denlille

Min søn på halvandet har for ca 3 uger siden haft en ordentlig omgang skoldkopper. Han havde specielt mange i ansigtet. Nu her hvor de er forsvundet har han ca 5 dybe ar i panden efter dem :-(...Går de mon aldrig væk? ......´Han har i søvne kradset i dem så det er jo ikke så godt...Nogens børn der har haft ar efter skoldkopper hvor de er gået væk igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

Lene C

Altså ved ik om de går væk.... Men jeg har et ar på næsen efter rødehunde da jeg var barn og jeg er nu 29 somre  men det er da ik så tydelig som det har været....

Anmeld

14. december 2009

mor_sabina

spætte skriver:

Min søn på halvandet har for ca 3 uger siden haft en ordentlig omgang skoldkopper. Han havde specielt mange i ansigtet. Nu her hvor de er forsvundet har han ca 5 dybe ar i panden efter dem :-(...Går de mon aldrig væk? ......´Han har i søvne kradset i dem så det er jo ikke så godt...Nogens børn der har haft ar efter skoldkopper hvor de er gået væk igen?

Dejligt det endelig er ovre Jeg har stadig et lille et over øjenbrynet, men det er næsten usynligt nu. Men tror nok man siger at jo yngre de er jo mindre bliver arene, så jeg krydsr fingre for at de bliver mindre med tiden

Anmeld

14. december 2009

FrkT

Arene kan godt blive mindre med tiden, men de forsvinder aldrig helt. Men rart at det er overstået for ham.

Anmeld

14. december 2009

denlille

FrkT skriver:

Arene kan godt blive mindre med tiden, men de forsvinder aldrig helt. Men rart at det er overstået for ham.

åh nej jeg håber da virkelig ikke at han skal se sådan ud resten af livet...han har ca 5 ar i panden efter dem og de er ret tydlige...det er godt nok synd. Synes bare ikke jeg har kunne gøre noget..de var kæmpestore der da de var i udbrud og jeg kunne ikke holde hans fingre fra ham om natten...og man kan jo heller ikke forklare en dreng på 1,5 år at han ikke må pille...æv og snøft

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.