hus hjaelp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.429 visninger
20 svar
0 synes godt om
14. december 2009

Becks

Hej alle I skoenne quinder...

Jer der lejer hus, hvor goer I det igennem? Hvor stort er huset og hva er den rene husleje og den fulde husleje, og hvad inkl. den fulde leje?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

oo

vi lejer vores hus igennem Holstenshuus Gods på Sydfyn. vores hus er ikke specielt stort 80 kvadratmeter men vi har en ret stor have både foran og bagved huset. huslejen er 5.400 kr hvilket inkluderer renovation, skorstensfejning, rottebekæmpelse og den slags ting. Det er så i øvrigt udlejer der står for vedligeholdelse af huset udvendigt. Derudover betaler vi så vand og varme hvert kvartal (som normalt). vi kan desuden ikke smides ud herfra, hvilket er rart at vide (altså med mindre vi stopper med at betale huslejen)

Der er jo en masse godser og slotte på fyn der udlejer huse. Der er nogle få på sjælland og vist også et par stykker i jylland. ellers er der jo skov og naturstyrelsen som ejer en del huse rundt omkring i danmark - primært i jylland og nordsjælland - som de lejer ud

Anmeld

14. december 2009

Becks

Trine Trille skriver:

vi lejer vores hus igennem Holstenshuus Gods på Sydfyn. vores hus er ikke specielt stort 80 kvadratmeter men vi har en ret stor have både foran og bagved huset. huslejen er 5.400 kr hvilket inkluderer renovation, skorstensfejning, rottebekæmpelse og den slags ting. Det er så i øvrigt udlejer der står for vedligeholdelse af huset udvendigt. Derudover betaler vi så vand og varme hvert kvartal (som normalt). vi kan desuden ikke smides ud herfra, hvilket er rart at vide (altså med mindre vi stopper med at betale huslejen)

Der er jo en masse godser og slotte på fyn der udlejer huse. Der er nogle få på sjælland og vist også et par stykker i jylland. ellers er der jo skov og naturstyrelsen som ejer en del huse rundt omkring i danmark - primært i jylland og nordsjælland - som de lejer ud

Oki tak for svar

Det skulle gerne vaere paa sjaelland og i KBH omraadet.. Sys bare ikke jeg kan finde noget om det

Anmeld

14. december 2009

oo

Tutter skriver:

Oki tak for svar

Det skulle gerne vaere paa sjaelland og i KBH omraadet.. Sys bare ikke jeg kan finde noget om det

nej, det tror jeg også er rimelig svært...jeg bruger altid boligportalen.dk når jeg snuser rundt

Anmeld

14. december 2009

mor_sabina

Tutter skriver:

Hej alle I skoenne quinder...

Jer der lejer hus, hvor goer I det igennem? Hvor stort er huset og hva er den rene husleje og den fulde husleje, og hvad inkl. den fulde leje?

Knus

Vi lejer gennem en privat vi har fundet i avisen. Det er 100 kvm og der er en dejlig stor have med. Det koster 6400 + 500 til vand om måneden og så afregner vi selv el med selskabet. Udlejer står for vedligeholdelse hvis der er noget, men eller passer vi det faktisk selv. Men jeg tror vi betaler for meget, men hvor man kan lave et tjek ved jeg faktisk ikke.

Anmeld

14. december 2009

Becks

mor_sabina skriver:

Vi lejer gennem en privat vi har fundet i avisen. Det er 100 kvm og der er en dejlig stor have med. Det koster 6400 + 500 til vand om måneden og så afregner vi selv el med selskabet. Udlejer står for vedligeholdelse hvis der er noget, men eller passer vi det faktisk selv. Men jeg tror vi betaler for meget, men hvor man kan lave et tjek ved jeg faktisk ikke.

Tak for svar..

Hmm, maaske LLO kan hjaelper jer med det?

Knus

Anmeld

14. december 2009

Honningblomst

Hej...

Jeg lejer privat.
Jeg har 120m2, vi har fem værelser og en dejlig have. Bor midt i denne her lille by, 50 m fra skolen, så det er helt perfekt.

Lejen er 5500kr og så er der forbrug udover, det hænger jo bare sammen med hvor meget varme, vand og el jeg bruger.

Min leje er evighedsleje om jeg vil...og senere arv.

Knus Eva.

Anmeld

14. december 2009

mor_sabina

Tutter skriver:

Tak for svar..

Hmm, maaske LLO kan hjaelper jer med det?

Knus

Hvad er det?

Anmeld

14. december 2009

ekzunz

Kan du ikke bruge et hus i Næstved - så må du nemlig gerne leje mit......

Anmeld

14. december 2009

mor_sabina

mor_sabina skriver:

Hvad er det?

Jeg har fundet ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.