hende med håret og hende med tænderne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

807 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. december 2009

Milka

først: klapvognen er kommet!!! den er SÅ fed, jeg er helt målløs over hvor gennemtænkt den er . jeg glæder mig helt vildt til at prøvekøre den i morgen, jeg er sikker på at bøtterne får en fest over den!!

skal vi ikke alle lige give sabina84 en hånd fordi hun connectede mig  – tusind tak, sabina!!!

jeg tager nogle billeder af bøtterne i den nye vogn i morgen. i mellemtiden lidt af frøken hår og frøken tandsæt (nummer 9 og 10 er på vej lige nu) i deres nye hello kitty veloursæt fra den gode tante tuula 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

TbCp

Hvor fedt med den klapvogn!!!!

Og endnu engang må jeg sige at de bare er for skønne dine unger!

Nu lagde jeg lige mærke til Ikea højstolen... ville bare lige vise hvilken jeg idag har købt til Liva, som noget af julegaven, det må være næste "højstole-skridt"

Anmeld

14. december 2009

Milka

TbCp skriver:

Hvor fedt med den klapvogn!!!!

Og endnu engang må jeg sige at de bare er for skønne dine unger!

Nu lagde jeg lige mærke til Ikea højstolen... ville bare lige vise hvilken jeg idag har købt til Liva, som noget af julegaven, det må være næste "højstole-skridt"

okay, dvs at en 2-årig godt kan sidde stille og roligt i en højstol uden al mulig spektakel og uden at skulle spændes fast? det glæder jeg mig til 

nu håber jeg at jeg husker livas alder rigtigt ...

Anmeld

14. december 2009

NaFe

Hold da op vor er Lilja skøn med det strit garn...hehe

Og vor ser Luca bare for skøn ud på det sidste billede, syntes det helt vildt hun har så mange tænder, det dælme gået hurtigt. Feluca har kun 3 i undermunden, og to kæmpe fortænder der halvvejs ude...

Den så altså os bare for fed ud jeres nye klapvogn, tror du blvier super glad for den, specielt med de der hjul, det skønt a køre med sådan en...

Anmeld

14. december 2009

TbCp

Milka skriver:

okay, dvs at en 2-årig godt kan sidde stille og roligt i en højstol uden al mulig spektakel og uden at skulle spændes fast? det glæder jeg mig til 

nu håber jeg at jeg husker livas alder rigtigt ...

Hmmm sidde stille er måske så meget sagt, men hun kan klatre op af den lukkede stol hun har, derfor synes jeg det var mere sikkert med en hun trods alt bare skulle hoppe ned af

Anmeld

14. december 2009

Milka

TbCp skriver:

Hmmm sidde stille er måske så meget sagt, men hun kan klatre op af den lukkede stol hun har, derfor synes jeg det var mere sikkert med en hun trods alt bare skulle hoppe ned af

klog mor

Anmeld

14. december 2009

anna-jonas

Kan det passe at Lilja er lidt mere rund i det, end Luca??? Måske fordi Luca er sådan en krudtugle.

Glæder mig til at se Bøtterne i deres nye køretøj i morgen........

Lækre Bøtter, som altid.......

Anmeld

14. december 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

HA,HA,HA,åååh,jeg elsker dine bøtterGiv Alexander et par måneder,så tror jeg han har nøjagtig samme frisure som Luca

Og sikke da et gebis,wowTror (for 117. gang) også at er endelig er en på vej her.Man har haft dårlig mave,ingen appetit,underligt pylrende og appetitløs.Men som min svigermor siger : På et eller andet tidspunkt får man ret,så kommer der en tand

Knus lige dine smukke,dejligt bøtter fra mig

Anmeld

15. december 2009

Milka

ja, de tænder dér kommer bare i en lind strøm ... uden alt for mange kvaler.

bille er helt klart rundere end sin søster. hun bevæger sig jo ikke synderligt men spiser ligeså meget  hun har også et mindre søvnbehov

Anmeld

15. december 2009

Vinker

Weeee den VILDESTE frits - Det er jo nærmest hanekam

Og så frækt med alle de bisser  Iiih det er vildt at de er så store dine piger!!!

Nøøøj er klapvognen allerede kommet!!?? Imponerende må man sige! Håber den er lige så cool som den ser ud til at være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.