udflåd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

834 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. december 2009

Anonym trådstarter

Hej alle i dejlige kvinder

Ville lige høre hvad det kan være hvis, man syntes ens udflåd er øget og lugter lidt anderledes.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

SaNiNa

Kontakt lægen da dte kan være en svampe infektion. som er let at behandle

Anmeld

14. december 2009

Ansemusen

Jeg har meget mere, hvilket er normalt. Dog skal det vidst íkke lugte. Synes jeg dog mit gør og også urinen. Jeg havde svamp som jeg har behandlet for, men ved faktisk ikke hvorvidt behandlingen har virket eller ej, så jeg kunne også godt tænke mig at vide, om I andre også synes at jeres lugter mere kraftigt end ellers.

Anmeld

14. december 2009

oo

altså hvis du stadig er i prøvefasen (prøver at blive gravid that is), så får man jo øget udflåd og med lidt anderledes lugt når der er ægløsning

men hvis det ligefrem lugter fælt, så ville jeg kontakte læge!

Anmeld

14. december 2009

mullesmith2

Jeg tror godt det kan være perioder hvor det lugter anderledes måske skyldes det en anden sæbe man er begyndt at bruge der ikke har sammen ph værdi. har også hørt om noget der hedder skede katar, ved ik nøjagtig hvad det er men det skulle lugte grimt ihvertfald. Hvis ikke det gør ondt eller klør så tror jeg ik du fejler noget, prøv en vaginal sæbe. Vil lige sige at jeg selv oplever, selvom jeg har været i bad og vasket grundigt, at ens udflåd eller nærmere sæd efter sex, kan løbe ud og lugte grimt. Men håber du kan bruge svarene. Kram

Anmeld

14. december 2009

Anonym trådstarter

mullesmith2 skriver:

Jeg tror godt det kan være perioder hvor det lugter anderledes måske skyldes det en anden sæbe man er begyndt at bruge der ikke har sammen ph værdi. har også hørt om noget der hedder skede katar, ved ik nøjagtig hvad det er men det skulle lugte grimt ihvertfald. Hvis ikke det gør ondt eller klør så tror jeg ik du fejler noget, prøv en vaginal sæbe. Vil lige sige at jeg selv oplever, selvom jeg har været i bad og vasket grundigt, at ens udflåd eller nærmere sæd efter sex, kan løbe ud og lugte grimt. Men håber du kan bruge svarene. Kram

tak

kan jeg helt sikkert.
det gør ikke ondt eller klør,
og det stinker ikke ligefrem
men har en kraftigere lugt end ellers

men det lyder til at være helt normalt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.