Nu vil jeg tage mig lidt sammen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

733 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. december 2009

DK

Og gå ind og tage en BH på, en lidt nedringet bluse, lidt deo og mascarra og rouge. På med kontaktlinserne og af med hinkestenene. Måske endda tage håret ud af den uklædelige halve knold i nakken det har været i forevigt efterhånden.

Så kan det være at manden kan huske hvorfor der er han blev forelsket i mig, og se at jeg stadig gemmer mig derinde et sted midt i eksamenslæsnings-stress-uhyret jeg er blevet forvandlet til her de sidste to uger!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

MorTilSnartFire <3

DK skriver:

Og gå ind og tage en BH på, en lidt nedringet bluse, lidt deo og mascarra og rouge. På med kontaktlinserne og af med hinkestenene. Måske endda tage håret ud af den uklædelige halve knold i nakken det har været i forevigt efterhånden.

Så kan det være at manden kan huske hvorfor der er han blev forelsket i mig, og se at jeg stadig gemmer mig derinde et sted midt i eksamenslæsnings-stress-uhyret jeg er blevet forvandlet til her de sidste to uger!!

Go girl

Anmeld

14. december 2009

oo

nåååååårh! hvor jeg kender det! heldigvis har mænd en god hukommelse når det kommer til at huske at deres kærester er lækre

Anmeld

14. december 2009

DK

så! Og jeg har endda lige ryddet det værste vasketøj væk fra badeværelset, tændt op i brændeovnen, og jeg tror også jeg vil tænde lidt stearinlys. Så bør mand og barn også være på trapperne!

Anmeld

14. december 2009

mor_sabina

DK skriver:

Hvad sker der for at alt får mig til at tude idag?

hvor er det altså bare sødt

Anmeld

14. december 2009

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Godt initiativ.

- Jeg følger trop, dog først mandag når specialet ligger klar til aflevereing... Åh det bliver dejligt !

God aften til jer.

Anmeld

14. december 2009

jillkolsbjerg

DK skriver:

Det lyder da som en herlig idé. Nu er det bare sådan at min kæreste synes jeg er mest dejlig om morgen - blød, varm, nøgen og RUND;-) Siger han...hehe. Han bryder sig ikke om at jeg er stadset ud...griner.....sgu nok fordi at han bedst kan lide at have mig for sig selv....men det tør han ikke indrømme....den bandit....smiler;-) men held og lykke med det......er sikker på du er smuk uanset og er endnu mere sikker på at din mand elsker dig for den du er!!!

knus fra jill

Anmeld

14. december 2009

Lene C

Lyder som en rigtig go plan  

Anmeld

14. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Han falder i svime Og han er dælme en heldig mand!!!

Anmeld

14. december 2009

DK

He he he... jeg fik en kæmpe krammer, blev snavet og et "elsker dig".

Dejligt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.