update: SÅ skuffet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. december 2009

Tvilling

Så har chefen reageret på min mail:

--------------------------------------

Hej

Jeg vil starte med at sige tak for julesmåkager...uhm de er gode og guf

MHT. det andet vil jeg sige til dig, at du ikke under nogen omstændigheder skal gå og ha' dårlig samvittighed over at du er sygemeldt. Der er fra min og ledelsens side fuld forståelse for at du selvfølgelig ikke kan sygemelde dig på anden vis end sådan som det kører nu! Vi regner med at hvis lægen vurderer at du skal sygemeldes ud over 14. januar, så hører vi noget når den tid kommer

Rigtig god jul og godt nytår.

-----------------------------------

Det vidste jeg jo egentlig godt hun ville svarer. Men har det faktisk ok med hun får en fornemmelse for hvordan nogen af de andre har behandlet mig.

K Tvilling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

oo

Rigtig rart at vide at du har fuld forståelse fra hende og ledelsen Godt du fik skrevet, det kan jo være hun lader en kommentar falde blandt de andre medarbejdere om, at det ikke er op til dem at kommentere på andres sygemeldinger

Anmeld

14. december 2009

Ox.

Tvilling skriver:

Så har chefen reageret på min mail:

--------------------------------------

Hej

Jeg vil starte med at sige tak for julesmåkager...uhm de er gode og guf

MHT. det andet vil jeg sige til dig, at du ikke under nogen omstændigheder skal gå og ha' dårlig samvittighed over at du er sygemeldt. Der er fra min og ledelsens side fuld forståelse for at du selvfølgelig ikke kan sygemelde dig på anden vis end sådan som det kører nu! Vi regner med at hvis lægen vurderer at du skal sygemeldes ud over 14. januar, så hører vi noget når den tid kommer

Rigtig god jul og godt nytår.

-----------------------------------

Det vidste jeg jo egentlig godt hun ville svarer. Men har det faktisk ok med hun får en fornemmelse for hvordan nogen af de andre har behandlet mig.

K Tvilling

Synes bare generelt det er så flot du skrev den mail!  Og dejlig mail at få tilbage igen ..

Anmeld

14. december 2009

Ranarupta

Åh, det må virkelig være rart at få at vide, selvom du nok regnede med, at det var svaret...

Jeg håber, ligesom Trine Trille (Tjuhl), at hun lader et lille ord falde til de rette om, at de bare skal holde deres meninger for sig selv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.