Sove ude - hvad skal de have på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. december 2009

patella

Ja jeg har altså født den 26. november - en  dreng - 2½ uge for tidligt godt nok, men han vejede 3430 gr og målte 50 cm, hvilket jo ikke er helt dårligt 

Nu er man så der hvor man er nybagt mor... og jeg skal have ham ud i barnevognen og sove. Hvor meget tøj gir I dem på? Er det nok med en langærmet og langbenet bodystocking, en trøje, hue, handsker og så dynen selvfølgelig? Er både bange for han blir for varm eller for kold... Hvad gør I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

Valle81

patella skriver:

Ja jeg har altså født den 26. november - en  dreng - 2½ uge for tidligt godt nok, men han vejede 3430 gr og målte 50 cm, hvilket jo ikke er helt dårligt 

Nu er man så der hvor man er nybagt mor... og jeg skal have ham ud i barnevognen og sove. Hvor meget tøj gir I dem på? Er det nok med en langærmet og langbenet bodystocking, en trøje, hue, handsker og så dynen selvfølgelig? Er både bange for han blir for varm eller for kold... Hvad gør I?

I et vejr som idag, så ville jeeg give alm tøj på, flyverdragt, har og vanter.

Har været dagplejemor, og på sådan en dag som idag, ville de alle komme ud med flyverdragt, hat og vanter.

Christina

Anmeld

14. december 2009

Valle81

Valle81 skriver:

I et vejr som idag, så ville jeeg give alm tøj på, flyverdragt, har og vanter.

Har været dagplejemor, og på sådan en dag som idag, ville de alle komme ud med flyverdragt, hat og vanter.

Christina

Ville faktisk også godt kunne finde på at svøbe et uldtæppe på rundt om dynen:0)

Anmeld

14. december 2009

Mathilde

Celina sover ude hver dag og hun har hue, varme vanter, futter og flyverdragt på og selvfølgelig en god dyne med bæreevne over 10

Anmeld

14. december 2009

Mor til Frederic og Freya

patella skriver:

Ved at han i dp sover med hue og en lille jakke, dyne og et tæppe.

Herhjemme har han siden han blev født brugt voksi pose, så her sover han i bare ben, uld body, bluse, hue og vanter.

Anmeld

14. december 2009

Anne85

Her sover Kristian i alm. tøj, jakke, elefanthue og handsker... men jeg ligger også et uld tæppe ovenpå dynen.

En lille nyfødt ville jeg nok pakke ind i flyverdragt og så evt. fore barnevognens bund med aviser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.