Højgravid med ømhed og ubehag ved samleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

687 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. december 2009

Anonym trådstarter

Jeg er højgravid i uge 38 og min mand og jeg forsøgte at være sammen for to aftener siden, men da han trængte ind i mig var jeg simpelthen så øm langt inde, og det føltes fuldstændig som om han ramte på noget meget følsomt derinde. Det var drønubehageligt, så vi stoppede. Men hvad dælen var det? Har aldrig oplevet det før, og det er vores 3. barn vi venter nu. Har han ramt livmoderhalsen/munden?-hvor langt inde er den?! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

jeg har også ondt ved samleje, jeg har været ved lægen og fået afvide at det er hævede muskler der gør så ondt..

Anmeld

14. december 2009

Dictes mor

Det har jeg også, og har fået det samme at vide af lægen. Så det er nok ømme muskler, eller måske når nu du er så langt henne, så kan det jo være som du selv skriver livmodermundingen.

Anmeld

14. december 2009

mariamiss6

Nu er jeg jo ikke gravid, men har alligevel ofte smerter ved samleje. Min læge mener det er fordi min livmodermund gerne vil presse sig nedad, hvilket også betyder at man kan risikere at møde min spiral.... ikke så fedt...

Jeg får tit den fornemmelse, at mit underliv er en ballon, der bare ikke kan indeholde mere luft, og så bliver der alligevel liiiige pustet en sidste mundfuld luft ind... Det gør nuller naller, og det er ret irriterende synes jeg.

Men altså da jeg var gravid, var dte jo selvfølgelig ikke meget bedre... Men jeg tror at det er ret normalt... Som nogen siger hævede muskler, og ellers lidt ekstra meget følsomhed måske.... Og så vil jeg tro, at når man er tæt på fødsel, som du, så kan der nok også være tale om, at livmodermunden presser sig lidt på....

Anmeld

14. december 2009

luckas-mor

jeg kan oss godt ha ondt men der er mer fordi min mavse er i vejen, hvis vi gør det ''normalt'' i stilling, men ondt i underlivet har jeg ikke så meget a heldigvis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.