Ahhh en fridag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. december 2009

TbCp

Så skal jeg se om jeg kan få de sidste gaver i hus.

De skulle have holdt juleafslutning i Livas legestue idag, så jeg har for længe siden taget fri idag. Men nu er alle legestuer lukket pga. influencaen.
Så nu har jeg en fridag hvor jeg intet har planlagt dejligt

Eller nu er der jo så alligevel planlagt en del så dagen flyver sikkert bare afsted.

Skal afsted mod den nye Ikea her ved 10-tiden, mangler lige det sidste af Livas julegave. Skal bagefter op i centrum og købe de sidste gaver, mangler ikke ret mange nu!
Har så aftalt med Carsten at vi skal mødes oppe i byen til middag og spise sammen, det bliver hyggeligt

Og så har jeg bare 4 arbejdsdage tilbage inden en tiltrængt juleferie!

Hvad skal i andre lave idag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

Vinker

Åååh hvor dejligt at ha fri må en mandag  Men ak ja dagen er sikkert omme inden du når at blinke, men sådan er det jo altid, ikk

Jeg glæder mig også til at komme over og se det nye Ikea i Odense - Det kan da kun blive en positiv oplevelse set i forhold til det gamle Ikea  Men jeg har det bare med at købe alt muligt som jeg i sidste ende slet ikke manglede.....

Hvor hyggeligt med frokost med manden - En rigtig god ide!

Hva jeg ska lave i dag... Hmmmm sidder lige og spiller ping pong med mig selv om hvad jeg skal og ikke skal i dag... Overvejer at tage bussen ind til byen og købe lidt flere gaver  eller jeg kunne også blive hjemme og gøre dørekarme og fodlister rene, gøre køleskab rent og vaske køkkenskabene ned. Jeg kunne også gå ind i stuen og træne en time "effekt med lille bold". Jeg mangler også at lave mere konfekt.... Ja elle belle  Måske jeg kan nå det meste ????

RIGTIG GOD VELFORTJENT FRIDAG!

Anmeld

14. december 2009

Vingummien

Ej hvor lækkert, men er da træls at de har lukket pga influenza, kunne da have været  hyggeligt at have været af sted, men positivt at der bliver tid til julegave køb.

Vi skal til lucia optog over i Emils vuggestue og have kaffe osv derover, hader kaffe så håber de har nogle goder småkager også

Inden da skal jeg ned til lægen og have hentet papir til vuggestuen om hvordan og hvorledes med medicin til Emil og så skal jeg lige omkring br og se efter en lille sokke gave til Emil, syntes jeg han har fortjent.

Anmeld

14. december 2009

anna-jonas

Nyd din fridag................er misundelig over at dine julegaveindkøb snart er i hus. Vi er på det nærmeste ikke startet.

Har haft Sp på besøg i dag............til opstart på rugbrød for Ida. Skal ellers gøre lidt rent, handle ind og hente Anna.

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.