Så bleve det mandag.er spændt på om jeg blever sat igang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. december 2009

H+S Skjolgborg.

så må vi se om jeg blever sat igang i dag eller en af dagen her.Jdm undersøger mig jo i dag ind og ude.Er da nervøs.KAster op jeg kan dårlig spise morgen mad....
Skal alene afsted med bussen.Manden kommer derop han måtte til vigtigt møde så vi skal mødes deroppe er ret spænd han har bare af være der eller deromkring..
Knus.
Henriette 39+0 som er spændt og nervøs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

Lærke90

held og lykke med det, glæder mig til at høre hvordan og hvorledes stort  herfra..

Lærke 40+1

Anmeld

14. december 2009

H+S Skjolgborg.

Lærke90 skriver:

held og lykke med det, glæder mig til at høre hvordan og hvorledes stort  herfra..

Lærke 40+1

Takker.....Xxxx finger for du snart føder...

Kan da se du er længer henne ind mig...

Mvh Henriette 39+0

Anmeld

14. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

uhh, hvor spændende, det håber jeg du gør, så din krop kan slippe for den pinsel du har været igennem det sidste stykke tid

alt hva jeg kan...

held og lykke...

knuser.

Anmeld

14. december 2009

grinbidderen

søde håber virkelig at du blir sat igang idag det ville bare være så godt og næste gang vi ses er det uden stor mave men med en dejlige baby-dreng tobby...

Anmeld

14. december 2009

Lærke90

Henriette.S.J. skriver:

Takker.....Xxxx finger for du snart føder...

Kan da se du er længer henne ind mig...

Mvh Henriette 39+0

Jo tak skal du have, håber også hun snart vil komme ud til os..

Anmeld

14. december 2009

Bare mig..

Uh det er godt nok spændende om hun bliver sat igang idag.

Håber du vender tilbage med en baby i den ene arm og computeren i den anden arm

Held og lykke...

Anmeld

14. december 2009

H+S Skjolgborg.

Hej pige tak for alle jeres indlæg.

Jeg er som så bleve sat igang jeg har fået løsne hinden og har bare ondt og bløder så vi håber der kommer mere renmesige veer inden for de næste timer og dage..

Hvis jeg ikke har født tirsdag den 22 dec så skal vi på svangergangen igen og undersøgs og scannes og se hvor meget fostervand der er osv.

Det var jdm i dag som sende os der over eller fik en tid derover i dag 13,45 også fik jeg løsne hinden...

Vi håber jeg føder snart..

Er nok ikke det vild på de næste par dage..

Jdm sagde sf var 39 cm hendes gæt på vægten er 3100-3200 g

(vi  gætte på 3300-3400 g men vi må se når han kommer ud).

Jeg har kun taget 0,5 kg på men det er nu ok med 22,5 kg..

Blodtrykke liv og urin var fint...

Mvh henriette 38+0 KOM NU UDDDDDDDDDDDDDDDDD

Anmeld

14. december 2009

MaleneG

Henriette.S.J. skriver:

Hej pige tak for alle jeres indlæg.

Jeg er som så bleve sat igang jeg har fået løsne hinden og har bare ondt og bløder så vi håber der kommer mere renmesige veer inden for de næste timer og dage..

Hvis jeg ikke har født tirsdag den 22 dec så skal vi på svangergangen igen og undersøgs og scannes og se hvor meget fostervand der er osv.

Det var jdm i dag som sende os der over eller fik en tid derover i dag 13,45 også fik jeg løsne hinden...

Vi håber jeg føder snart..

Er nok ikke det vild på de næste par dage..

Jdm sagde sf var 39 cm hendes gæt på vægten er 3100-3200 g

(vi  gætte på 3300-3400 g men vi må se når han kommer ud).

Jeg har kun taget 0,5 kg på men det er nu ok med 22,5 kg..

Blodtrykke liv og urin var fint...

Mvh henriette 38+0 KOM NU UDDDDDDDDDDDDDDDDD

så vil jeg da lige sende dig en hel orkan af ve støv i dagens anledning

Anmeld

15. december 2009

H+S Skjolgborg.

nyt herfra...

Jeg fik veer jeg har været  indalgt 3 timer til kl 2,30 i nat ca. 
 Den første 1-1½ time ville de ikke udskrive mig pga hans puls lå på 160-195 og fik veer mellem 10 min de lå første på 118 til 95 og med et kun 8 min i mellem så var jeg ude og tisse og pause fra ct scaningen og ny vagt kom ind til os ca kl 1,30 også lå hans puls mere op og ned på 118 og 185 og veerne var med et mellem 3-15 mine imellem pisse iiii

så fik så lov til af tag hjem efter egen valg og 2 piller  fortamol der er en blaningen af pamol og lidt mofin.tog en før vi kørt hjem og blev bare træt vågn af 3 veer fra kl:3,30 og ca 7 i morgen.Dagen har så bare gået som i går af og til jag/stik mens smerter ondt i kroppen somom jeg har løbe meget blod slim meget af og til af og til lidt svinger meget.Så vi skal bare vente og vente på det tager mere til og 5-7 min imellem over 1 time så skal vi derind igen eller hvis vand går...

Håber bare han komme en af dagen jdm mente indenfor et par døgn have jeg født så håber inden fredag eller max fredag som et par døgn.Vi må se bare en rigtigt drille 3 gang som de også siger mange har øvøv.

Mvh Henriette 39+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.