tester altså snart nu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.370 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. december 2009

mullesmith2

Jeg har sådan en underlig fornemmelse i højre side af underlivet. Håber så meget at jeg er gravid... men det er bare så meget for tidligt at teste, men tror jeg kommer til det... kan bare ikke vente. skal først have mens omkring d.21 ca. tror i ikke det er for tidligt at teste??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

mullesmith2 skriver:

Jeg har sådan en underlig fornemmelse i højre side af underlivet. Håber så meget at jeg er gravid... men det er bare så meget for tidligt at teste, men tror jeg kommer til det... kan bare ikke vente. skal først have mens omkring d.21 ca. tror i ikke det er for tidligt at teste??

jo det er nok for tidligt, du kan nok først få en positiv test tidligs i weekenden...

men jeg er også en testoman, jeg var begyndt at teste indtil testdagen, hi hi,..

for at der kommer to fine streger.. du må skrive når du tester herinde

knus karina 31+6

Anmeld

14. december 2009

Pocha

Jo, det er for tidligt at teste, men kender det kun alt for godt (Har efterhånden selv brugt enormt mange penge på graviditetstest)

Anmeld

14. december 2009

mullesmith2

Kom til at teste hehe negativ som forventet. Godt det ikke er det endelige svar... kan jo virkelig ikke vente. Håber så meget den er der ;-) Tester næste gang på søndag... så må den være nogenlunde til at stole på...

Anmeld

14. december 2009

Mie A

Kunne det evt være ægløsning??

Anmeld

14. december 2009

mullesmith2

Mie A skriver:

Kunne det evt være ægløsning??

efter beregninger så skulle jeg have haft ægløsning mellem d. 6 og 10. december. Men det kan da godt være den kommer senere. Hm men jeg er heller ikke helt sikker på min cyklus, den har været ret utilregnelig, men sidste måned var den på 25 dage så det er det jeg går udfra den her måned også. Men efter p pille stop for 3mdr siden har den være helt fjollet det er først nu her fra sidste mens jeg syntes min krop opføre sig normalt igen.

Anmeld

14. december 2009

Mie A

Jeg er en af dem, der ikke får ægløsning inden for "normalen" - og når jeg har ægløsning har jeg ondt i en af siderne af underlivet. Så tænkte at du måske var en af dem, der havde sen ægløsning...

Anmeld

14. december 2009

mullesmith2

Mie A skriver:

Jeg er en af dem, der ikke får ægløsning inden for "normalen" - og når jeg har ægløsning har jeg ondt i en af siderne af underlivet. Så tænkte at du måske var en af dem, der havde sen ægløsning...

Det kan man da kun håbe, så var det godt mig og kæresten havde lidt hygge igår ;-) det må vi hellere se om vi kan få tid til i morgen også, han kommer så sent hjem i aften så der sover jeg nok allerede ;-) men bare hveranden dag går vel også. Håber det lykkedes. ;-)

Anmeld

17. december 2009

mullesmith2

Så skal jeg bare vente og vente og vente på at jeg kan teste, er kommet til at test to gange men det er selvfølgelig alt for tidligt. Jeg skal have min mens omkring d.21 hvis min cyklus altså er den samme som sidste måned (25 dage) Hvilket den ikke nødvendigvis er da det kun er to måneder siden jeg stoppede med p piller. Men jeg tror ikke jeg er gravis jeg føler intet, hvilket jo nok egentlig også er for tidligt.... Håååber den er der ;-) Hvordan går det ellers med jer andre der prøver?

Anmeld

17. december 2009

MM1987

mullesmith2 skriver:

Så skal jeg bare vente og vente og vente på at jeg kan teste, er kommet til at test to gange men det er selvfølgelig alt for tidligt. Jeg skal have min mens omkring d.21 hvis min cyklus altså er den samme som sidste måned (25 dage) Hvilket den ikke nødvendigvis er da det kun er to måneder siden jeg stoppede med p piller. Men jeg tror ikke jeg er gravis jeg føler intet, hvilket jo nok egentlig også er for tidligt.... Håååber den er der ;-) Hvordan går det ellers med jer andre der prøver?

Det bliver spændende at se om der er 2 streger...

Jeg kan selv teste d. 31., og har slet ikke tålmodighed til at vente...

Prøver ikke at tænke og mærke for meget efter, da jeg synes jeg har læst at man egentlig først er gravid ("ægget" sætter sig fast) 1 uge efter ægløsning...

Men fra d. 21. vil jeg analysere hvad som helst der mærkes i de regioner...

Held og lykke til dig, og håber du fået en ekstra julegave...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.