Puha, det her er jo faktisk ret alvorligt. Du skal få snakket med din læge, for du er tydeligt meget stresset, alt det du nævner er alle tegn på stress, og det må du ikke, hverken selvom du er gravid eller ikke var, du er jo bare heldig, at det er lykkedes dig! Og du skal derfor passe på dig selv. Jeg har selv lige været ude for en arbejdsplads, som blev meget sure over, at jeg var gravid, og jeg er sygemeldt nu, jeg havde det lidt ligesom dig, dog ikke i samme høje grad.
Jeg synes virkelig at det er alvorligt, når du har det sådan. Det er slet slet ikke sundt, hverken for dig eller babyen. Jeg synes, at det er meget vigtigt, at du allerede idag ringer til din læge, og får en tid til at snakke med ham/hende, og samtidig vil jeg råde dig til at ringe til din fagforening og høre, hvad dine rettigheder er. Umiddelbart vil jeg sige, at din arbejdsplads kan få sig en ordentlig sag på nakken, hvis de fyrer dig pga. en sygemelding.
Jeg kan godt se, at du siger, at det er et godt job, og det er det helt sikkert, men jeg må indrømme, at de lyder ikke til at arbejdsmiljøet er særlig rart eller godt, og det er altså vigtigt.
Jeg kan godt forstå at du spekulerer meget, for man vil jo heller ikke brænde nogle broer på sin vej. Men lige nu er du i en situation, hvor du virkelig skal passe på dig selv!
Jeg håber sådan, at det hele løser sig ofr dig, jeg er ikke i tvivl om, at du skal sygemlede dig, så du kan komme ovenpå igen!
Stort knus fra Camilla - husk at fortælle, hvordan det går med det hele
Anmeld