Hvilken synes DU er verdens smukkeste sang nogensinde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2009

Trolde_mor

Frederic's moar skriver:

Tak. Smiler... Du er helt klart ikke den sidste der få tårer i øjnene, min mor, min mand, familie medlemmer har også været berørt af tude-ri

Syntes den siger så meget og rører én så dybt Og at det er en video/billedserie jeg selv helt har lavet - valgt billederne, finde en sang der passer mm.

Har lavet den udelukkende til ham, for at fortælle hvor højt han er elsket.

Det er netop også det jeg mener.. Du har valgt hver lille ting, og af ren kærlighed.. Din søn er SÅ ufattelig heldig at have en mor der elsker ham så højt...

Puha, nu får jeg tårer i øjnene igen.. Det er ægte kærlighed til sit barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2009

MissSophie

Trine Trille skriver:

gud hvor spøjst...jeg har aldrig set det som at filmen handler om, at han er autist, men at den handler om det at rejse i tid og hvad tid egentlig er. autister har vist ikke normalt "synsforstyrrelser", jeg tror det er skizofren han er, hvis han er noget. og alligevel syntes jeg slet ikke filmen handler om skizofreni... men det er meget svær at greje, jeg syntes der dukker en ny detalje op hver eneste gang jeg ser den, og jeg syntes den er FANTASTISK - og det samme er soundtracket

Åh nej du må endelig ikke tro min "analyse" af den er rigtig. For det første er jeg ikke særlig god til det, og for det andet gav jeg vidst ikke filmen den opmærksomhed den fortjente. Så du må endelig ikke tro at jg har opdaget en ny vinkel  Jeg skrev vidst bare autist, fordi jeg ikke kunne huske at det var skizofren han var

Anmeld

15. december 2009

Mor til Frederic og Freya

Senia skriver:

Det er netop også det jeg mener.. Du har valgt hver lille ting, og af ren kærlighed.. Din søn er SÅ ufattelig heldig at have en mor der elsker ham så højt...

Puha, nu får jeg tårer i øjnene igen.. Det er ægte kærlighed til sit barn

du får lige et trøste ....

Tror min mor tued bare hun læste den tekst, jeg havde skrevet til den.

Modgang er der intet der hedder herhjemme, men en opgave der kan løses.

Når der har været modvind så som indlæggelser og sygdom, siger jeg gerne: Husk det er i modvind en drage stiger... Vi kommer så meget stærkere ud på den anden side, bare vent...

Ved i mit hjerte, at han ved han er holdt af og højt elsket...  

Anmeld

15. december 2009

Trolde_mor

Frederic's moar skriver:

du får lige et trøste ....

Tror min mor tued bare hun læste den tekst, jeg havde skrevet til den.

Modgang er der intet der hedder herhjemme, men en opgave der kan løses.

Når der har været modvind så som indlæggelser og sygdom, siger jeg gerne: Husk det er i modvind en drage stiger... Vi kommer så meget stærkere ud på den anden side, bare vent...

Ved i mit hjerte, at han ved han er holdt af og højt elsket...  

Er jeg heller ikke et sekund i tvivl om at han gør

Syntes det er super godt i ser det på den måde, selvom jeg kunne forestille mig det til tider kan være svært når man står i situationen.

Syntes i har klaret det flot, når man sådan læser det link du har sendt mig, kan ikke lade være med at tænke på hvor hårdt det må have været..

Anmeld

15. december 2009

Nadi

Uh nej sikke et spørgsmål, der er jo simpelthen så mange smukke smukke sange.

Men SMILE (som er nævnt før) er og bliver min all time favorit smukke sang.

In the arms of the angles med Sarah McLaughlin er også utrolig smuk synes jeg.

-Nadia

Anmeld

15. december 2009

Simplyred

Puhaaa.....sidder og stortuder nu......

Hold da op en fantastisk samling sange............suk...

En af mine yndlings er Chris De Burgh´s :"Lady in Red"...........

Anmeld

15. december 2009

Simplyred

15. december 2009

helora

Jeg ææælsker denne her. Den fik mig til at stortude adskillige gange mens jeg var gravid og über hormonel

http://www.youtube.com/watch?v=jgZTvLFRYrE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.