Ja så blev der tid og overskud ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2009

anna-jonas

Dejligt at høre fra dig, søde........................og også dejligt at din bror er kommet hjem. Håber han er okay??

Tillykke med Kristians nye job......................og pas nu på, en hjemismand, og en graviditet...................kan blive = 100 kg.

Kh. Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

Jules

Anna-jonas skriver:

Dejligt at høre fra dig, søde........................og også dejligt at din bror er kommet hjem. Håber han er okay??

Tillykke med Kristians nye job......................og pas nu på, en hjemismand, og en graviditet...................kan blive = 100 kg.

Kh. Mette

Han har det ok. Hovedepine og hans skulder driller stadigvæk... Men det bliver bedre dag for dag.

Hehe. Kunne lige se for mig hvor galt det kunne gå med det is...

Anmeld

14. december 2009

Jules

Vinker skriver:

Hihi jeg vidste nu godt at den klokken ikke var automatisk  Det er lidt gammeldaws, men har vel også sin charme og så gir det liiidt muskler i hånden/armen (eller noget....)

Hihi... Ja det kan da godt være fnis

Anmeld

14. december 2009

Barbamama

Jules skriver:

til at komme herind og skrive lidt mere end et par linier

Puh ha... Det har bare været nogle lange og stressende dage mens min bror har lagt på sygehuset. Jeg kommer som regel hjem hver dag kl.14. Men de dage hvor jeg skulle op til Frank var jeg først hjemme ved 16-17 tiden. Så Kristian har måtte hente Viktor de fleste dage. Så er jeg så kommet hjem for at skulle lave mad,være sammen med Viktor og ordne alt det huslige... Så der har knap nok været tid til fornøjelser... Kun den engelske udgave af twillight 3 eclipse på bog når jeg har kørt i bus Har allerede købt 4eren

Så hvis i savner mig så bed mig ligge bogen fra mig

Min bror kom så hjem i torsdag. Så fik jeg tid til at indhente rengøring osv... Her i weekenden har vi fået lavet en masse oven på! Heldigvis... For vi er kommet bagud det skulle være færdigt nu Men der er lang vej inu

Dog er der en dejlig nyhed  jeg har nu en hjemmeismand Hihi. Herligt han endelig fandt et job der kunne passe ham

Så nu ville Kristian ikke vente længere på at starte projekt lillebror/lillesøster  

Viktor er så siden fredag kommet i en ret træls fase... Mor mor og atter mor. Ingen andre end mig duer.... Her er lige et billede af hvordan han styrter efter mig når jeg sætter ham fra mig... (Og et af en glad dreng ) Og han er også begyndt at vågne om natten igen Så nu er han vågen 1-2 timer hver nat igen Godt det snart er juleferie.....!

Håber i alle har det godt

uhh spændende!!!!! Dejligt at det hele ser lysere ud

Anmeld

14. december 2009

Bondepigen

Hvor er det dejligt at høre det går godt!!! Både med din bror, med job osv.

Jeg tror de ligner lidt hinanden, Viktor og Emma, hun tror i perioder osse, at hun skal op og holde fest i et par timer om natten...puuuuh.

Pøj pøj med projekt lillebror/lillesøster.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.