En lummer tanke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.774 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. april 2008

1977

Profilbillede for 1977
Ja nu tager jeg lige hul på en snak om sex :)

Vi havde møde i "kaffe-mafiaen" i dag - med vi mener jeg 5 piger som drikker for meget kaffe - og snakken faldt på sex. 4 af os er i et fast forhold, og det er så lige gået op for os, at siden februar har vi alle haft sex om torsdagen :P

Vi har så også fundet grunden til dette sammentraf - vi har alle haft lyst så snart vi har fået fri, og at det nok hænger sammen med vores underviser :$

Han er bare så lækker, så sød og ung ( :P ), og der er vist ikke en eneste pige på holdet som ikke har haft bare en lille lummer tanke om ham ;) Og det ælste medlem af mafiaen er 43 år.

Så nu til min pointe med indlægget - har i andre også en person som får jer til at reagere sådan? ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2008

Honningblomst

Næ, det har jeg nu aldrig spekuleret i ellers har jeg ikke mødt ham endnu, som skulle virke sådan på mig.
Nu er jeg jo single så jeg ville så bare vælge at prøve den originale person, hvis det var...:P
Knus Eva..

Anmeld

25. april 2008

Monique

Nej sådanne en person har jeg godt nok ikke hehe
Har min mand hehe :D

Anmeld

25. april 2008

Mathilde

Lidt sjovt at i alle har det på samme måde;)

Jeg har ikke oplevet det samme. Jeg tror jeg har nok i min kæreste og det er ham jeg har lyst til. Jeg tror ikke jeg ville have samvittighed til at have sex med ham, hvis det i virkeligheden var en anden jeg tænkte på...

Men det er nok bare mig der er lidt "overtrofast"(L)

(H)Mathilde

Anmeld

25. april 2008

Monique

Mathilde skriver:

Jeg har ikke oplevet det samme. Jeg tror jeg har nok i min kæreste og det er ham jeg har lyst til. Jeg tror ikke jeg ville have samvittighed til at have sex med ham, hvis det i virkeligheden var en anden jeg tænkte på...

(H)Mathilde

Så er du ikke den eneste mathilde hehe :D
Har det på samme måde. hehe :D

Anmeld

25. april 2008

Mathilde

Monique skriver:

Mathilde skriver:

(H)Mathilde

Dejligt:) Så er jeg måske alligevel ikke så sær;)

Anmeld

25. april 2008

Monique

Mathilde skriver:

Monique skriver:

Mathilde skriver:

(H)Mathilde

Dejligt:) Så er jeg måske alligevel ikke så sær;)

Nej bestemt ikk hehe :D

Anmeld

25. april 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg mener ikke at vi tænker på ham mens vi har sex....men at han åbenbart har sat noget i gang i løbet af dagen :P For det er først nu vi har fattet det :$

Anmeld

28. april 2008

Doktor Doolittle

Jeanne skriver:

Jeg mener ikke at vi tænker på ham mens vi har sex....men at han åbenbart har sat noget i gang i løbet af dagen :P For det er først nu vi har fattet det :$

Sådan tror jeg mange har det ;) Er det ikke derfra ordsproget "få appetit ude og spis hjemme" er kommet(?) Jeg har da en del unge, spændstige mandlige kolleger der kan gøre mig våd i trussen :P men kunne ikke tænke mig at være utro (L)

Knus (H) Tina lummergøjs

Anmeld

5. maj 2008

Tessa85

hejsa:)
jeg har sådan en person, men det er min kæreste,
så ved ikk om han tæller:P men jeg har rigeligt i ham og behøver ikk samle apetit ude fra jeg samler apetit hjemme og spiser hjemme, men har da haft andre kærester hvor lysten ikk rigtig var der andet end hvis jeg havde set en lækker fyr :P
men som sagt med ham jeg har nu behøver jeg ikk andre end ham(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.