Ubehageligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. december 2009

1977

Profilbillede for 1977

Siden middag har jeg haft en meget ubehagelig følelse i underlivet. Som om jeg er meget tung og det svier ned gennem skeden  Og det gør ondt når jeg rejser mig og igen når jeg sætter mig. Det er hele tiden og ikke i stød. Jeg er en kende nervøs  Skal jeg være det? Eller er det helt normalt?

Jeanne 10+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2009

Bare mig..

jeg har også haft lidt ømhed i underlivet, men husker ikke hvornår det var altså hvilken uge. men jeg ringede til lægen. og det ville jeg da også foreslå du gjorde. mit var ikke noget, men blot ligaments smerter. det gjorde dog ikke ondt konstant, men nogen gange når jeg lavede bestemte ting. og følte jeg havde dyrket motion ti timer forinden. men de siger det ikke må gøre ondt konstant, for så skal man kontakte lægen..

for der ikke er noget, men det måske bare er de her kendte ligamentssmerter.

Anmeld

14. december 2009

Sisley

Jeg kan altså ikke lade vær med at tænke betændelse - kan du tisse uden det gør ondt? Jeg ville helt sikkert kontakte lægen.

Anmeld

14. december 2009

Tvilling

Jeg ville også kontakte lægen..

for det ikke er alvorligt.

K Tvilling

Anmeld

14. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sisley skriver:

Jeg kan altså ikke lade vær med at tænke betændelse - kan du tisse uden det gør ondt? Jeg ville helt sikkert kontakte lægen.

Jeg tænkte straks blærebetændelse som man let kan få under graviditet... Til lægen afsteeeed

Anmeld

14. december 2009

missKat

mit bud er også blærebetændelse, så smut lige forbi lægen og tis i en kop 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.