Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nutche skriver: hejsa det har jeg foreslået, men det blev et "no go" og fik besked på at jeg bare ku oprette tråden på den her måde.
hejsa
det har jeg foreslået, men det blev et "no go" og fik besked på at jeg bare ku oprette tråden på den her måde.
Ejh ok, det synes jeg sgu er for useriøst.. hvis man kan lave en kategori der hedder "scor en ungkarl" hvor brugerne må smide fotos ind af mennesker der intet aner om det, så kan man sgu fandme også lave en der hedder "Ugens Tilbud"!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
qp skriver: Ejh ok, det synes jeg sgu er for useriøst.. hvis man kan lave en kategori der hedder "scor en ungkarl" hvor brugerne må smide fotos ind af mennesker der intet aner om det, så kan man sgu fandme også lave en der hedder "Ugens Tilbud"!!
gir dig gerne ret. tror der er flere der kigger efter tilbud end efter mænd.
nutche skriver: gir dig gerne ret. tror der er flere der kigger efter tilbud end efter mænd.
rema 1000 har tilbud på lidt baby tøj i denne uge, bla faldt jeg over dette:
baby strømper 5 par 29kr
bilka kører med tilbud på hakket svinekød 18-22% for 8,95/pr ½kg
Vi er faktisk ved at lave en side, hvor man skal kunne tippe hinanden med gode tilbud Helt vildt sjovt at se, I har startet denne tråd Vil gerne linke til siden, når den er oppe at køre, hvis det er ok?
nutche skriver: rema 1000 har tilbud på lidt baby tøj i denne uge, bla faldt jeg over dette: baby strømper 5 par 29kr bilka kører med tilbud på hakket svinekød 18-22% for 8,95/pr ½kg
Jeg var forbi Rema og købte 5 lækre bodyer for 59 kr samt et fluenet til kr. 30....
pipsen skriver: Vi er faktisk ved at lave en side, hvor man skal kunne tippe hinanden med gode tilbud Helt vildt sjovt at se, I har startet denne tråd Vil gerne linke til siden, når den er oppe at køre, hvis det er ok?
lyder spændende.....der er vist efterhånden en del af den slags sider....denne tråd var mest ment som baby eller børnetilbud.
Muttien skriver: Jeg var forbi Rema og købte 5 lækre bodyer for 59 kr samt et fluenet til kr. 30....
ja jeg var også helt vild med de fluenet, men mangler desværre ikke
så har bilka igen tilbud på frugtmos på glas. 7 stk. til....ja nu kommer jeg helt i tvivl....var det 65 jeg gav
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128