baby tilbud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2010

qp

nutche skriver:

hejsa

det har jeg foreslået, men det blev et "no go" og fik besked på at jeg bare ku oprette tråden på den her måde.

Ejh ok, det synes jeg sgu er for useriøst.. hvis man kan lave en kategori der hedder "scor en ungkarl" hvor brugerne må smide fotos ind af mennesker der intet aner om det, så kan man sgu fandme også lave en der hedder "Ugens Tilbud"!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

Lone Jakobsen

qp skriver:

Ejh ok, det synes jeg sgu er for useriøst.. hvis man kan lave en kategori der hedder "scor en ungkarl" hvor brugerne må smide fotos ind af mennesker der intet aner om det, så kan man sgu fandme også lave en der hedder "Ugens Tilbud"!!

gir dig gerne ret. tror der er flere der kigger efter tilbud end efter mænd.

Anmeld

12. februar 2010

qp

nutche skriver:

gir dig gerne ret. tror der er flere der kigger efter tilbud end efter mænd.

Anmeld

16. februar 2010

Lone Jakobsen

rema 1000 har tilbud på lidt baby tøj i denne uge, bla faldt jeg over dette:

baby strømper 5 par 29kr

bilka kører med tilbud på hakket svinekød 18-22% for 8,95/pr ½kg

Anmeld

16. februar 2010

pipsen

Vi er faktisk ved at lave en side, hvor man skal kunne tippe hinanden med gode tilbud Helt vildt sjovt at se, I har startet denne tråd  Vil gerne linke til siden, når den er oppe at køre, hvis det er ok? 

Anmeld

16. februar 2010

Mussen2

nutche skriver:

rema 1000 har tilbud på lidt baby tøj i denne uge, bla faldt jeg over dette:

baby strømper 5 par 29kr

bilka kører med tilbud på hakket svinekød 18-22% for 8,95/pr ½kg

Jeg var forbi Rema og købte 5 lækre bodyer for 59 kr samt et fluenet til kr. 30....

Anmeld

16. februar 2010

Lone Jakobsen

pipsen skriver:

Vi er faktisk ved at lave en side, hvor man skal kunne tippe hinanden med gode tilbud Helt vildt sjovt at se, I har startet denne tråd  Vil gerne linke til siden, når den er oppe at køre, hvis det er ok? 

lyder spændende.....der er vist efterhånden en del af den slags sider....denne tråd var mest ment som baby eller børnetilbud.

Anmeld

16. februar 2010

Lone Jakobsen

Muttien skriver:

Jeg var forbi Rema og købte 5 lækre bodyer for 59 kr samt et fluenet til kr. 30....

ja jeg var også helt vild med de fluenet, men mangler desværre ikke

Anmeld

28. februar 2010

Lone Jakobsen

så har bilka igen tilbud på frugtmos på glas. 7 stk. til....ja nu kommer jeg helt i tvivl....var det 65 jeg gav

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.