Kan man mærke babyen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

658 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. december 2009

Sesse89

Inden jeg gik i bad havde jeg en bule i venstre side og i mens jeg var i bad gik den så væk li pludselig, tænkt ikk mere over det.

Men så li pludselig føltes det som to smp puf i den samme side.

Kan det være den lille allerede?

Er første gangs gravid og derfor sku det jo enlig først være sener det sku ku mærkes .

Knus fra sesse [12+3]

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2009

MorTilSnartFire <3

Sesse89 skriver:

Inden jeg gik i bad havde jeg en bule i venstre side og i mens jeg var i bad gik den så væk li pludselig, tænkt ikk mere over det.

Men så li pludselig føltes det som to smp puf i den samme side.

Kan det være den lille allerede?

Er første gangs gravid og derfor sku det jo enlig først være sener det sku ku mærkes .

Knus fra sesse [12+3]

Jeg mærkede min dreng første gang i 14+0, hvilket også er meget tidligt, da det er min første også.. Men vil tro du godt kan mærke din allerede, men det er bestemt ikke sikkert det er bebs, du kunne mærke.

Anmeld

13. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

det kan sagtens være tarmene der snor sig lidt (ja, sorry, det lyder ikke så lækkert), men de skal jo finde nye pladser nu hvor bebser skal fylde de hele

Måske er det den lille, søde, men jeg tvivler lidt på du kan mærke det så tydeligt allerede og ligefrem se det! men måske!?

knus

Anmeld

14. december 2009

frk andreasen

jeg mærkede min bebser i uge 12 her i 2 graviditet. små puf

uge 16 i 1 graviditet.

men jeg tvivler på det er babyen du mærkede i siden. for det er vist først når man er i 6 mdr baby er så stor så man kan mærke h*n udenpå maveskindet..

kram tanja 26+1

Anmeld

14. december 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Som andre siger, tror jeg det er tvivlsomt, at det allerede er baby. Omrokeringerne i tarmene kan give nogle meget lignende og ret kraftige bevægelser.

Men jeg mærkede små "guldfisk" i første graviditet i uge 16 - og denne gang har jeg både slag og spark, som mærkes udenpå allerede fra uge 19 (så man behøver altså ikke at skulle helt op i 6. måned, før det kan mærkes udenpå) - guldfisken havde jeg fra uge 17, selvom moderkagen er foranliggende, og derfor kunne have sinket bevægelserne nogle uger.

Jeg er i dag i uge 21+0 og mærker spark i begge sider mange gange dagligt - og farmand får også glæde af dem. I går kunne jeg for første gang se hvordan han gled rundt i maven og spilede den ud, så den ind imellem blev helt deform

Anmeld

14. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Caroline86 skriver:

det kan sagtens være tarmene der snor sig lidt (ja, sorry, det lyder ikke så lækkert), men de skal jo finde nye pladser nu hvor bebser skal fylde de hele

Måske er det den lille, søde, men jeg tvivler lidt på du kan mærke det så tydeligt allerede og ligefrem se det! men måske!?

knus

enig!!

tror også det kan være dine tarme, det kan enlig mærkes meget ens.

jeg mærkede min bebs i første graviditet i uge 16-17 og jeg var tynd ligesom du..

anden graviditet i uge 14, tror desværre ikke det er bebs endnu, men skal ikke ku sige det..

knus karina 31+6

Anmeld

14. december 2009

luckas-mor

jeg er førstegangs gravid og mærkede bebser førstegang i uge 14+0 ca det er vist ret tidligt når det er første gang

Anmeld

14. december 2009

Bare mig..

Jeg mærkede min pige i midten af uge 14. altså de der kendte guldfisk der

Men i fredags mærkede jeg hende udenpå, det var meget tydeligt det var hende. Der var jeg 18+1, og igår og idag har jeg kunne se hvor hun ligger, og mærke hvor hun ligger.

Så de der berømte mdr og uger passe desværre ikke.

Jeg tror ikke du kan mærke h*n endnu, men det varer måske ikke længe

Anmeld

15. december 2009

Tvilling

Jeg har lige været ved jordmor og fortalt hvad jeg mærkede i lørdags. Hun undersøgte mig og fandt hjertelyd og hørte kraftige spark som hun sagde. Og udfra min forklaring. Er hun SLET ikke i tvivl om det er den bette jeg mærker. Havde et stort blop lørdag middag. Og lørdag eftermiddag mærkede jeg ligesom en sommerfugle der baskede helt vildt indevendig sådan frem til tilbage. Hun mente da min livmoder går så højt allerede. Var hun ikke i tvivl. Så sesse det er en mulighed det er din bette.

K Tvilling 1½4+3

Anmeld

15. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Jeg har lige været ved jordmor og fortalt hvad jeg mærkede i lørdags. Hun undersøgte mig og fandt hjertelyd og hørte kraftige spark som hun sagde. Og udfra min forklaring. Er hun SLET ikke i tvivl om det er den bette jeg mærker. Havde et stort blop lørdag middag. Og lørdag eftermiddag mærkede jeg ligesom en sommerfugle der baskede helt vildt indevendig sådan frem til tilbage. Hun mente da min livmoder går så højt allerede. Var hun ikke i tvivl. Så sesse det er en mulighed det er din bette.

K Tvilling 1½4+3

du er jo også 2uger længere henne, det har meget af sige

i uge 12 er fosteret ca 5 cm og vejer 25g.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.