Dele værelse erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

508 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. april 2008

Ny mor

Hejsa tøser,

Nogle der vil dele af deres erfaringer mht at dele værelse! Hvor gamle var de, da de begyndte? Vækker de hinanden meget om natten etc.?

Vores 2 drenge på henholdsvis 2 år og 9 måneder, vil komme til at dele værelse til de ca. er 7-8 år (der skulle der gerne være bygget ud, he,he)

God weekend :)
Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2008

Honningblomst

Hej..
Vi deler værelse her allesammen, om natten og det med at vække hinanden er intet problem. Skulle den lille vække de to andre, jamen så falder de bare i søvn igen. Men det sker meget sjældent.
Der hvor jeg kan se det kan give lidt problemer, er når der er venner hjemme og de vil lege selv, men så kan man jo bare sende det andet barn eller børn i stuen at være og så skiftes.
Det er trygt at sove sammen med sine søskende...gjorde det selv med min søs i mange år, selvom vi havde egne værelser.
Og med to drenge på næsten samme alder, er jeg sikker på det ikke blevet noget som helst andet end en positiv oplevelse...og hvornår blev det lige et must at børn skulle have hver deres værelse??
Knus fra Eva...

Anmeld

25. april 2008

Ny mor

Eva skriver:

Hej..
Vi deler værelse her allesammen, om natten og det med at vække hinanden er intet problem. Skulle den lille vække de to andre, jamen så falder de bare i søvn igen. Men det sker meget sjældent.
Der hvor jeg kan se det kan give lidt problemer, er når der er venner hjemme og de vil lege selv, men så kan man jo bare sende det andet barn eller børn i stuen at være og så skiftes.
Det er trygt at sove sammen med sine søskende...gjorde det selv med min søs i mange år, selvom vi havde egne værelser.
Og med to drenge på næsten samme alder, er jeg sikker på det ikke blevet noget som helst andet end en positiv oplevelse...og hvornår blev det lige et must at børn skulle have hver deres værelse??
Knus fra Eva...

Dejligt at høre ;-) Jeg forestiller mig også at de alligevel ville rende inde hos hinanden og lege hvis de var i hver deres. Går det så også ok med at have hver sit legetøj i samme rum uden at blive uvenner?
kh Birgitte

Anmeld

25. april 2008

Honningblomst

hej igen...
Det har de ikke...alle tre har hvert deres legeværelse og såmænd også seng på deres værelser, men vi synes det er rarest at sove sammen allesammen.
Knus..

Anmeld

26. april 2008

A.I.G.

Jeg læser lige med.
Vores døtre skal også dele værelse - der er ikke andre alternativ, men jeg er ved godt mod og tror de kommer til at elske det mange år frem.
Ella på 5 mdr. har jeg planer om bliver lagt derind fra sensommeren, når natamningen er ovre, og Augusta på 2½ glæder sig meget dertil.

Fra start har vi indrettet værelset med 2 senge, jeg er spændt på hvordan det kommer til at forløbe........

Anette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.