Kan sagtens forstå dig..... Har arbejdet indenfor ældreområdet i 14 år og ALTID været glad for det.... De sidste 11 år var i aftenvgt som passede mig bedst. Havde mange fridage og så gider jeg simpelthen ikke arbejde på plejehjem/hjemmeplejen i dagvagt. Synes det er træls opgaver i forhold til om aftenen.
Da vi kun havde Filuca var det eminent med aftenvagt, følte jeg havde fri konstant (arbejdede 5-2), men efter vi havde fået Milas og jeg startede igen syntes jeg bare jeg arbejdede konstant, havde for lidt tid med familien og var SÅ træt af weekend- og helligdagsarbejde....
Vi var så også flyttet i hus og igang med om- og tilbygning, så det passede bare SLET ikke med det aftenarbejde...
Thomas- min mand er selvstændig og han tilbød mig at arbejde i firmaet. Vi har et rengørings- og vinduespoleringsfirma. Jeg var meget i tvivl om jeg havde lyst til det, men 1. dec sidste år sprang jeg ud i det og jeg ELSKER det:-)
Arbejder lige under 30 timer i ugen ogdet kører bare SÅ godt:-) Jeg savner overhovedet ikke mit gamle fag, synes det er fantastisk at vi har vores eget og kan gøre som vi vil:-)
Ingen weekend, aften- og helligdagsarbejde, det er bare fantastisk:-) Ved godt man kun kan gøre det når man er selvstændig.... Så ikke noget svar du kan bruge til noget jo. Ville egentlig også bare sige at jeg 100% forstår HVOR træt man kan være af weekendarbejde...
Håber du finder udaf hvad du vil- og når frem til noget du bliver glad for:-)
Knus Tina
Anmeld