bøtternes julegaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.041 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. december 2009

Milka

venner og familie har i noget tid spurgt til hvad bøtterne ønsker sig i julegave og jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal svare af morfar får de et bobles tumledyr, det har vi ønsket, men ellers ved jeg ikke rigtigt ...

nogen der kan komme med nogle bud på hvad kunne være fedt og uundværligt for et par snart-et-årige tøser?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2009

Milka

de ønsker sig selvfølgelig en lampe som biancas, det har jeg skrevet mig bag øret

Anmeld

13. december 2009

Klitgaard

Måske bøger med rim og remser, sangbog, cd med børnemusik,dublo lego,dyr både bondegårds og vilde dyr schleich lave nogle helt vild flotte og gode dyr oskar har rigtig mange af dem de er lidt dyre de koster ca 40 kr stykket men er helt klart pengene værd

Anmeld

13. december 2009

Klumpe-dumpe

Prøv at se her.

(Scrool ned til "put i bjørn" og dukkevogn)

http://www.babysam.dk/legetoej-jul.aspx

ellers så står der det her på M´s ønskeliste.

Wheely Bug

Hund follow me Fiona (Tiny Love)

Lille per elefant. (lyserød)

plastkugler.

Dvd. Små einsteins

Cd. Åh abebox

Rody hoppehest + Vippebase (pink) kan købes på. www.boernibalance.dk (under motorik)

Fifi vuggevise FIFI (BR)

Xylofon (BR bla.)

Play 2 learn Larve (BR)

Klaver/keyboard

Anmeld

13. december 2009

Milka

ah ja, en xylofon fra br får de fra min veninde rikke. plastikbolde er en god ide ... og dvd'er

Anmeld

13. december 2009

TbCp

Jeg kiggede lige på hvad Liva fik sidste år.

Det var bla. junior sengetøj, regntøj, puttehus, legemad, en dukke og en hund hvar hun kan knappe, binde osv.

I år står der bla. børneguitar, dvd'er, brio-togbane, tallerkenrække til bøger, bøger, indendørs trampolin, scooter, duplo, bondegård, slagbænk.

Anmeld

13. december 2009

Milka

TbCp skriver:

Jeg kiggede lige på hvad Liva fik sidste år.

Det var bla. junior sengetøj, regntøj, puttehus, legemad, en dukke og en hund hvar hun kan knappe, binde osv.

I år står der bla. børneguitar, dvd'er, brio-togbane, tallerkenrække til bøger, bøger, indendørs trampolin, scooter, duplo, bondegård, slagbænk.

hvad er et puttehus??

Anmeld

13. december 2009

TbCp

Milka skriver:

hvad er et puttehus??

Det Liva fik så sådan her ud.... men de fåes i flere varianter, bla. et rigtig fint Noahs ark.

Hun fik forøvrigt også et rigtig fint sæt med bord, to stole og to skamler.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. december 2009

JustAnotherName

Bløde bolde som kan fyldes i et bassin

Ellers kunne det være en idé med denne musikstol - den er ret sjov.
Den aktiveres når man sætter sig på den, samt når man tænder lampen, drejer på uret eller bladrer i bogen. Den spiller musik, tæller og synger ABC mm.

Køkkenlegetøj fik Bianca da hun blev 1 år, og det var ret populært (efter lidt tid) ...og er det stadigt nu, hvor hun er 2 år.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. december 2009

anna-jonas

Hvad med en indendørs sansegynge......................set i IKEA til 250 kr. eller deromkring.

Kh. Mette

Ps. har du fået din klapvogn??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.