Ja som overskriften lyder: skal jeg være nervøs?
Min lille pige på 11 uger og 2 dage er begyndt med at spise mindre og mindre nu .. Hvis jeg er heldig vil hun spise knap 100 ml pr. gang 3-4 dage om dagen. Sidste uge spiste hun omkring 150-180 ml 6-7 gange om dagen ..
Hun har kun spist to gange idag (kl.7 og først igen kl.17) hun plejer at spise efter max 4 timer, hun sover det meste af dagen og er en glad og meget smilende pige når hun er vågnen ..
Hun var ved lægen den 26-11 hvor hun ikke havde taget noget på siden SP'en havde været herhjemme - hun gylper så meget, så jeg skulle give hende Nutramigen (mega dyrt
) på en uge tog hun 40 g på , hvilken lægen ikke synes var nok , men han syntes vi skulle se tiden an til den 18-12, hvor hun skal stikkes ..
Hun sover fint (efter en kamp fra kl.18, hvor hun bare skriger og skriger, men falder til ro hvis mor går rundt med hende og synger "glade jul, dejlige jul" >hader den sang nu
<
omkring kl.00 og vågner igen omkring kl.7-8, så spiser hun lidt, bliver skiftet og falder så i søvn igen og vågner omkring 11-12 igen ..
Hilsen Anna - som ikke synes det er sjovt at tvinge mad i sin datter 
Anmeld