må man

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.024 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. december 2009

Hanan <3

min slimprop gik idag uhh håber der snart sker noget

men det jeg endelig ville spøger om er .

må man gerne have sex når ens slimprop er gået .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2009

smokin

Det tror jeg ikke der skulle være noget problem i. 

Jeg har faktisk hørt at sædceller skulle fremprovokere fødsel - men aner ikke om det er en skrøne. Jeg så ligeledes i unge mødre at de sendte et par hjem der skulle føde MEGET snart og sagde de skulle dyrke sex, så kunne det være bebse kom lidt før... 

Så kom igang!!! 

Anmeld

13. december 2009

@spire

hva betyder det at slimproppen er gået?

Har i hvert fald fået af vide alle steder at sex aldrig skader under graviditeten, og hvis ikke du har ondt eller andet er der ingen bekymringer, har så også hørt det en skrøne at det kan sætte fødslen igang...

Anmeld

13. december 2009

Rikke, Liam & Linus

Hmm... den er lidt tricky.

Når slimproppen er gået har jeg hørt at der er større infektionsfare. Så hvis det var mig, ville jeg nok vente

Anmeld

13. december 2009

Hanan <3

RikkeØ skriver:

Hmm... den er lidt tricky.

Når slimproppen er gået har jeg hørt at der er større infektionsfare. Så hvis det var mig, ville jeg nok vente

ja det var nemlig på grund af det med infektion at jeg spurgte ..

Anmeld

13. december 2009

SHERO

Iflg min JM må man gerne have sex indtil vandet er gået. :-)

Anmeld

15. december 2009

Dictes mor

Zette skriver:

Det tror jeg ikke der skulle være noget problem i. 

Jeg har faktisk hørt at sædceller skulle fremprovokere fødsel - men aner ikke om det er en skrøne. Jeg så ligeledes i unge mødre at de sendte et par hjem der skulle føde MEGET snart og sagde de skulle dyrke sex, så kunne det være bebse kom lidt før... 

Så kom igang!!! 

Det er rigtigt nok, at der er et stof i sædceller som kan være med til at sætte en fødsel igang, men der ville skulle rigtig meget til, det hørte jeg i en udsendelse, men det er det samme stof, man får givet, når fødslen sættes igang på hospitalet, der er dog tale om portioner så store, at en mand ikke ville kunne levere, hvis I forstår He he.

Men bare op på hesten. Og så krydser jeg ellers fingre for, at den lille snart titter ind i verdenen

Anmeld

15. december 2009

Karo

Hanan <3 skriver:

min slimprop gik idag uhh håber der snart sker noget

men det jeg endelig ville spøger om er .

må man gerne have sex når ens slimprop er gået .

Jo det må du godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.