Svangerskabsforgiftning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.923 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. december 2009

MorTilSnartFire <3

Hej.. Er der nogen der kan fortælle mig hvad svagerskabsforgiftning vil sige?

Jeg har lidt af kraftig hovedpine, ondt i underlivet efter plukveer, sløret syn og hævede hænder og fødder de sidste 3-4 dage. Ringede til min jordemoder og hun bad mig komme ind med det samme, da det kunne være svagerskabsforgiftning..

Jeg er på vej ud af døren nu...

Kram Sabrina 28+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2009

Mor til Frederic og Freya

http://www.min-mave.dk/artikler/graviditet/komplikationer/svangerskabsforgiftning.htm

Hvis svangerskabsforgiftningen har fået lov til at udvikle sig og nu er blevet til en svær grad af svangerskabsforgiftning kan du opleve alle – eller kun nogle af  symptomerne beskrevet under mild og middel svangerskabsforgiftning samt symptomer som : 

• Hovedpine
  • Flimren for øjnene
  • Overfølsomhed overfor lys
  • Almen utilpashed (kvalme og opkastninger)
  • Smerter øverst i maven

Anmeld

13. december 2009

MorTilSnartFire <3

Frederic's moar skriver:

http://www.min-mave.dk/artikler/graviditet/komplikationer/svangerskabsforgiftning.htm

Hvis svangerskabsforgiftningen har fået lov til at udvikle sig og nu er blevet til en svær grad af svangerskabsforgiftning kan du opleve alle – eller kun nogle af  symptomerne beskrevet under mild og middel svangerskabsforgiftning samt symptomer som : 

• Hovedpine
  • Flimren for øjnene
  • Overfølsomhed overfor lys
  • Almen utilpashed (kvalme og opkastninger)
  • Smerter øverst i maven

Tak for dit svar

Jeg havde alle symtomer på svagerskabsforgiftning, men jeg havde det heldigvis ikke. Jeg havde fået blærebetændelse og er nu i medicins behandling. Alt for godt med mig og lille Blob

Jordmoderen sagde at man kunne have samme symtomer ved blærebetændelse, som ved svagerskabsforgiftning, så er det jo heller ikke nemt

Knus 28+4

Anmeld

13. december 2009

Lærke90

Sabrina17 skriver:

Tak for dit svar

Jeg havde alle symtomer på svagerskabsforgiftning, men jeg havde det heldigvis ikke. Jeg havde fået blærebetændelse og er nu i medicins behandling. Alt for godt med mig og lille Blob

Jordmoderen sagde at man kunne have samme symtomer ved blærebetændelse, som ved svagerskabsforgiftning, så er det jo heller ikke nemt

Knus 28+4

Nej det er det i hvert fald ikke, men dejligt at du ikke havde fået det

Har også selv været til lægen flere gange fordi de var bange for jeg havde svangerskabsforgiftning eller blærebetændelse. Jeg er bare sluppet nemt og elegant over det heldigvis

Lærke som tit og ofte havde blærebetændelse før hun blev gravid.

Anmeld

13. december 2009

MorTilSnartFire <3

Lærke90 skriver:

Nej det er det i hvert fald ikke, men dejligt at du ikke havde fået det

Har også selv været til lægen flere gange fordi de var bange for jeg havde svangerskabsforgiftning eller blærebetændelse. Jeg er bare sluppet nemt og elegant over det heldigvis

Lærke som tit og ofte havde blærebetændelse før hun blev gravid.

Hende jordmoderen sagde til mig jeg skulle holde øje om symtomerne forsvandt, for hvis blærebetændelsen bliver til en urininfektion, kan det høre til fortidlig fødsel Hmm...

Anmeld

13. december 2009

Lærke90

Hende jordmoderen sagde til mig jeg skulle holde øje om symtomerne forsvandt, for hvis blærebetændelsen bliver til en urininfektion, kan det høre til fortidlig fødsel Hmm...

Ja det er også vigtigt at holde øje med  Det ville i hvert fald være bedst at din lille bebs kunne være derinde lidt endnu

Anmeld

13. december 2009

MorTilSnartFire <3

Lærke90 skriver:

Ja det er også vigtigt at holde øje med  Det ville i hvert fald være bedst at din lille bebs kunne være derinde lidt endnu

Ja for søren, han er alt for lille til at komme ud endnu.. Men min mave er allerede faldet og det var jordmoderen også bekymret for, specielt med alle de plukveer jeg også får

Anmeld

13. december 2009

Lærke90

Sabrina17 skriver:

Ja for søren, han er alt for lille til at komme ud endnu.. Men min mave er allerede faldet og det var jordmoderen også bekymret for, specielt med alle de plukveer jeg også får

puha ..

ja så må vi håbe den bette har tænkt sig at holde igen. Bare til du er fulde 37 uger henne.

Anmeld

13. december 2009

MorTilSnartFire <3

Lærke90 skriver:

puha ..

ja så må vi håbe den bette har tænkt sig at holde igen. Bare til du er fulde 37 uger henne.

Der er jo også lige 9 uger til Men har sagt han skal blive derinde, indtil han er HELT færdig

Anmeld

13. december 2009

Mor til Frederic og Freya

Sabrina17 skriver:

Tak for dit svar

Knus 28+4

Godt det 'kun' er en urininfektion, selvom de kan være slemme nok.

Altid godt du fik det tjekket.

Havde ingen symptomer eller 'skavanker' gennem min graviditet, ud over han lå på tværs gennem det hele.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.