Ramte termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. december 2009

Lærke90

Ja kære tøser, så ramte jeg også den "overdådige" termin, og stadig ingen tegn på at lille pigen vil ud til os foreløbig

øv øv.. var så sikker på at jeg ikke gik over terminen, da min mor har født alle sine 4 børn før det. Men hold op hvor begynder man at føle sig rastløs, tør slet ikke tænke på hvis jeg skal gå 2 uger mere  Det ender jo med at hun kommer ud juleaften

Håber at lidt juleshopping i dag kan sætte gang i det hele, eller i det mindste få mig til at tænke på noget andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2009

lotte32

ævæv, krydser fingre for at hun snart kommer ud

Anmeld

13. december 2009

Halbschön

Lærke90 skriver:

Ja kære tøser, så ramte jeg også den "overdådige" termin, og stadig ingen tegn på at lille pigen vil ud til os foreløbig

øv øv.. var så sikker på at jeg ikke gik over terminen, da min mor har født alle sine 4 børn før det. Men hold op hvor begynder man at føle sig rastløs, tør slet ikke tænke på hvis jeg skal gå 2 uger mere  Det ender jo med at hun kommer ud juleaften

Håber at lidt juleshopping i dag kan sætte gang i det hele, eller i det mindste få mig til at tænke på noget andet

puuuuuuster en masse vestøv afsted til dig....

- men det er nok ikke nu jeg skal sige at jeg gik 15 dage over tid

Anmeld

13. december 2009

Halbschön

....og regner man fra den første termins dato jeg fik fra lægen, og den der passer perfekt på beregning fra sidste mens dato, så gik jeg 19 dage over tid! :-O

Anmeld

13. december 2009

Lærke90

Renée88 skriver:

....og regner man fra den første termins dato jeg fik fra lægen, og den der passer perfekt på beregning fra sidste mens dato, så gik jeg 19 dage over tid! :-O

Tak skal du have, haar nok også brug for det

Je hvis jeg skal beregne fra den første dato jeg fik så er jeg også 40+5  håber der snart sker noget, for ja har gået og troet de sidste 3 uger at nu var det sikkert om lidt..

Anmeld

13. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Pruster ve-støv frem til dig. Hellere få en fødselsdag lidt før jul, hvis det kan lade sig gøre

Puuuuuuuuuuuust...

Anmeld

13. december 2009

smokin

Lærke90 skriver:

Den ser tung ud 

Håber den kommer før eller efter juleaften. Min fætter har fødselsdag på juleaften, og det har aldrig været særlig rart.. for ham! (måske for andre)

Håber snart prinsessen kommer ud

Anmeld

13. december 2009

Lærke90

Ja håbede også hun kom lidt før, så hun slap for at have fødselsdag så tæt på jul.

Håber det bliver her en af dagene, ellers bliver jeg sat i gang senest den 27 december ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.