Hvilken størrelse som 1 1/2 årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2009

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

min søn er 21 mdr og han bruger str 80 i flyverdragt i år, men str 86 i tøj. flyverdragten er fra sidste år der var han 9 mdr i dec og alt for stor på det tidspunkt.

har i år købt en ny i 92 (2 år) som er alt for stor til ham. den kan han nok passe næste år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2009

LinLin

David blev 3 år i september og kan passe sin vinterjakke fra sidste år; den er størrelse 92 (fra name it)! Hans flyverdragt er str. 98 (color kids). Han er lidt under middel i højden... Han har de forrige vintre brugt den str lige under det han "burde", altså vinter da han var  => 1½, str 80/86 og sidste år altså 92

Anmeld

13. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

min dreng er 1½ år, ham køber jeg str 92(2år)  til, 86 passer han ikke længe. han vejer 12 kg..

Anmeld

13. december 2009

4xGreve

RikkeØ skriver:

Men hun er også født lidt for tidligt ikke? Så det passer vel meget godt med en halvandenårig...eller hvad?

altså jeg ved ikke om Daniella er lille, men det syntes jeg ikke selv og hun bruger normalt 80-86-92 i tøj og hendes flyverdragter er alle i str. 86 og de er for store men ikke så det gør noget...

Og jo hun er for tidlig født men er på igen måder bag efter og tror jeg egentligt heller ikke hun efterhånden længer er i højden kun lidt i vægt...

Anmeld

13. december 2009

Becks

Min gudsoen er 20 mdr, han bruger str 80 og 86 i toej. Dog er 86 stadig for stort.. Begge hans flyverdragter er str 86, men en del for store, men han kan sagtens tumle rundt i dem. Han og ogsaa meget lille, er 81 cm og vejer knap 9 kg..

Anmeld

13. december 2009

Mor til Frederic og Freya

RikkeØ skriver:

Hej alle.

Jeg har fået øje på et tilbud på vinterovertøj og overvejer lidt at købe ind til Liam til næste vinter. Han er 1 år og 4 måneder til næste oktober.

Hvilken størrelse brugte jeres da de var den alder, bare så jeg kan få et indtryk. Helst tilbagemelding fra jer der har mindre/tynde børn.

Liam er jo ikke så stor

Håber i kan hjælpe.

Frederic er 15 mdr nu og bruger 86 i bukser og 80/ 86 i bluser.

Hans Reima flyverdragt er str 86, vores Didricksons flyverdragt er 90 og hans didricksons vinterjakke er 80.

Han er 86 cm og vejer 9,7 kg

Syntes Reima'en er meget bred i det i forhold til didricksons. Og hans jakke passer skjønt på hans slanke krop...

Anmeld

13. december 2009

heaven

lasse er 2 år, bruger 92 i alm tøj, bodyer og flyverdragter er 98...

Jannie

Anmeld

13. december 2009

malou

Du skal købe en 92 = 2 år. Du skal altid købe overtøj numret størrer end hvad de bruger i bluser (god fingerregel) Jeg har solgt børnetøj i 5 år så har god erfaring med børnestr.

knus malou

Anmeld

13. december 2009

malou

heaven skriver:

lasse er 2 år, bruger 92 i alm tøj, bodyer og flyverdragter er 98...

Jannie

ja lige præcis... nummeret større

knus malou

Anmeld

13. december 2009

Rikke, Liam & Linus

malou skriver:

Du skal købe en 92 = 2 år. Du skal altid købe overtøj numret størrer end hvad de bruger i bluser (god fingerregel) Jeg har solgt børnetøj i 5 år så har god erfaring med børnestr.

knus malou

Synes bare 92 lyder meget stort.

Han er 5 måneder nu og kun 62 cm lang. Jeg tror mere jeg hælder til en str. 86.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.