kan hermed konstatere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. december 2009

oo

at min alkoholgrænse er stærkt nedsat efter et år i feetilitetsbehandling. Jeg har nu drukket lidt over en halv flaske Liebfraumilch og jeg er FULD - altså FULDFULD

og til min store skræk har jeg opdaget at det stadie hvor jeg får lyst til at danse og synge rigtig rigtig højt er skippet, jeg går nu direkte fra "ih jeg syns det er sååå hyggeligt at drikke lidt vin i aften" til "nu skal jeg liiiige fortælle dig en ting eller to om det skide klimatopmøde og hvordan vi løser den konflikt" til "jeg har det dååååårligt, jeg vil hjeeeeeeem!"

jeg er i sidste fase nu og er gået over til cola...klokken ni lørdag aften...pis! (behøver jeg sige, at jeg har rettet dette indlæg igennem 7 gange (jeg skrev lige 67, men det er altså løgn) inden jeg postede det?!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2009

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

at min alkoholgrænse er stærkt nedsat efter et år i feetilitetsbehandling. Jeg har nu drukket lidt over en halv flaske Liebfraumilch og jeg er FULD - altså FULDFULD

og til min store skræk har jeg opdaget at det stadie hvor jeg får lyst til at danse og synge rigtig rigtig højt er skippet, jeg går nu direkte fra "ih jeg syns det er sååå hyggeligt at drikke lidt vin i aften" til "nu skal jeg liiiige fortælle dig en ting eller to om det skide klimatopmøde og hvordan vi løser den konflikt" til "jeg har det dååååårligt, jeg vil hjeeeeeeem!"

jeg er i sidste fase nu og er gået over til cola...klokken ni lørdag aften...pis! (behøver jeg sige, at jeg har rettet dette indlæg igennem 7 gange (jeg skrev lige 67, men det er altså løgn) inden jeg postede det?!)

Jamen det er da bare super fantastisk søde Grøn. SKÅL....

jeg ville sgu også ha´været blevet fuld at en halv flaske vin.

mht. det klimatopmøde, hmmm hvorfor det at dem der var blevet anholdt, brokkede sig over at de skulle stripes??? (Jo jo hvordi de frøs, men dem der skal betale for at lægge nye brosten, sætte nye vinduer i, er nok også en smule irriteret)

Anmeld

13. december 2009

JustAnotherName

Tjuhl skriver:

Hehehe, hvor er du dog herlig altså 

Jeg tror næppe jeg klarer det bedre end dig, når jeg til nytår TILLADER MIG at lade en genstand eller flere glide ned .....hvad jeg nu kan tåle?!? ......jeg har ikke rigtig drukket mere end et beskedent glas nu og da de sidste 3 år, fordi jeg hele tiden har været enten gravid eller ammet. Så jeg tør slet ikke tænke på, hvordan jeg ser ud og lyder allerede efter forretten den 31/12

Anmeld

14. december 2009

anna-jonas

Nyt profilnavn, hva'????

Jeg gruer for den dag, jeg skal til fest, og kan drikke....................mon ikke jeg får de ledeste tømmermænd ever. Har de sidste 5 år, kun været beruset 3-4 gange, og slet ikke de sidste 1 1/2 år.

Sikke en billig brandert du fik, Trine.....................og det er heller ikke at kimse af.

Knus Mette

Anmeld

14. december 2009

oo

jaaah nyt profil navn  som jeg lige skrev til Tante Lilla, så er jeg i et "kom nuuuu, der skal ske nåååååååget!" humør og eftersom hele huset blev rykket rundt for ganske nylig og det meste af mit hår røg for en måned siden, var der ikke så meget andet tilbage der kunne ændres end mit profil navn herinde

og så er Trine Trille megasej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.