kan hermed konstatere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

696 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. december 2009

oo

at min alkoholgrænse er stærkt nedsat efter et år i feetilitetsbehandling. Jeg har nu drukket lidt over en halv flaske Liebfraumilch og jeg er FULD - altså FULDFULD

og til min store skræk har jeg opdaget at det stadie hvor jeg får lyst til at danse og synge rigtig rigtig højt er skippet, jeg går nu direkte fra "ih jeg syns det er sååå hyggeligt at drikke lidt vin i aften" til "nu skal jeg liiiige fortælle dig en ting eller to om det skide klimatopmøde og hvordan vi løser den konflikt" til "jeg har det dååååårligt, jeg vil hjeeeeeeem!"

jeg er i sidste fase nu og er gået over til cola...klokken ni lørdag aften...pis! (behøver jeg sige, at jeg har rettet dette indlæg igennem 7 gange (jeg skrev lige 67, men det er altså løgn) inden jeg postede det?!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

FANTASTISK!!!! Jeg er pissemisundelig - det er pragtfuldt at være "nu skal jeg liiige fortælle dig..."-fuld når man bare kan sove længe dagen efter 

Skål i skiwet tante Tjuhl!!! Du ER en fest!

Kram

Rosa

Anmeld

12. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

HAHAHA

Jeg var til julefrokost igår. Nåede at drikke 1½ flaske asti, men der er jo næsten ingen alkohol i. På et tidspunkt, følte jeg mig lidt bimset. Men så drak jeg en dansk vand og en cola Og var klar igen.

Men det var sjovt.

jeg drikker jo heller aldrig. Men asti, engang imellem. hehe...!

I hvilken anledning er du ude og fulde dig idag?

(ps jeg drømte om dig igen i morges. Jeg kan ikke huske ligenu, hvad vi lavede... men det er ret underligt, som du er med i mine drømme hmmm..)

Anmeld

12. december 2009

UngMor83

LOOOOOOOOOOOL.

Griner altså højlydt af dig  Hvor er du bare SKØN

Håber ik du har for ondt i håret i morgen

Jamen så skål i en iskold Coca Cola.

>> Sonja <<

Anmeld

12. december 2009

wamse

Ho ho dejligt indlæg

Men det er min tur på fredag, og bliver garanteret lige så hurtig fuld , selvom der ellers er planlagt den store gensynsmøde med mange og vi starter tidligt op 

Anmeld

12. december 2009

Lillefe

hehe

Anmeld

12. december 2009

Lillefe

Zafir skriver:

HAHAHA

Jeg var til julefrokost igår. Nåede at drikke 1½ flaske asti, men der er jo næsten ingen alkohol i. På et tidspunkt, følte jeg mig lidt bimset. Men så drak jeg en dansk vand og en cola Og var klar igen.

Men det var sjovt.

jeg drikker jo heller aldrig. Men asti, engang imellem. hehe...!

I hvilken anledning er du ude og fulde dig idag?

(ps jeg drømte om dig igen i morges. Jeg kan ikke huske ligenu, hvad vi lavede... men det er ret underligt, som du er med i mine drømme hmmm..)

smager også godt! men hvis man drikker to flasker og ikke er typen som drikker særligt tit.. pyha så bliver man fuld! og det er FULD FULD vi snakker om hehe

Anmeld

12. december 2009

oo

ingen anden grund end at jeg syntes vi lige skulle have en lille gippernak bare mig og Søren nu ser vi den der the hangover, som er temmelig dårlig og temmelig underlig at se når man selv er fuldkommen  snaldret

(der er rygepause lige p.t.)

Søren har så lige informeret mig om, at han sover i stuen fordi jeg snorker når jeg er fuld (påstår han). jeg troede egentlig jeg var okay med cola i blodet og sådan, men det er jo altid frygtelig afslørende når man skal gå fra siddende stilling til oprejst

Anmeld

12. december 2009

mariamiss6

ta-sa-la-haaaa HIK!

Anmeld

12. december 2009

Becks

Haha hold kaeft hvor er du skoen Thjul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.