Julegave til manden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

255 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. december 2009

TbCp

Tror endelig jeg har fundet den rigtige julegave til Carsten.

Snakkede med min svigerinde igår, hun havde købt billet til en Rammstein koncert til Carstens storebror.
Carsten er helt syg med dem så jeg har også lige været ind og bestille billet til samme koncert Han bliver ellevild!!!

Jeg er også vild med Rammstein og ville SÅ gerne til koncert med dem, men denne gang får de to brødre lov at feste uden koner

Skal hente billetten mandag og glæder mig som en gal til at give ham den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2009

Vinker

TbCp skriver:

Snakkede med min svigerinde igår, hun havde købt billet til en Rammstein koncert til Carstens storebror.
Carsten er helt syg med dem så jeg har også lige været ind og bestille billet til samme koncert Han bliver ellevild!!!

Jeg er også vild med Rammstein og ville SÅ gerne til koncert med dem, men denne gang får de to brødre lov at feste uden koner

Super cool gave  

Jeg kan nu også godt lide Rammstein. Tror også det er en stor oplevelse at høre dem live!

Anmeld

12. december 2009

TbCp

Vinker skriver:

Super cool gave  

Jeg kan nu også godt lide Rammstein. Tror også det er en stor oplevelse at høre dem live!

Ja det tror jeg også det er og jeg ville SÅ gerne med, men synes bare lige at den her gang må de to brødre alene afsted
Der kommer nok flere koncerter med dem

Havde ikke forestillet mig du kunne lide Rammstein... men sådan er der vist også mange der tænker om mig

Anmeld

12. december 2009

oo

TbCp skriver:

hmmm...der begynder at tegne sig et mønster! når man er ellevild med 2. verdenskrig er man ellevild med Rammstein (Søren ville DØ for sådan en billet!)

Anmeld

12. december 2009

TbCp

Tjuhl skriver:

hmmm...der begynder at tegne sig et mønster! når man er ellevild med 2. verdenskrig er man ellevild med Rammstein (Søren ville DØ for sådan en billet!)

Hahaha ja men selvfølgelig det havde jeg slet ikke tænkt på men selvfølgelig da!!!

Det er en endags festival på Amager "Copenhagen Live 2010"

Anmeld

12. december 2009

Vinker

TbCp skriver:

Ja det tror jeg også det er og jeg ville SÅ gerne med, men synes bare lige at den her gang må de to brødre alene afsted
Der kommer nok flere koncerter med dem

Havde ikke forestillet mig du kunne lide Rammstein... men sådan er der vist også mange der tænker om mig

Ja mon ikke der nok skal komme en anden koncert I kan tage til sammen

Jeg havde nu heller ikke umiddelbart troet at du var til Rammstein, men så lærte vi da lige lidt mere om hinanden  Jeg har i det hele taget en meget bred musiksmag og det svigerd derfor meget hvad jeg hører. Det handler oftest om hvad humør jeg er i.

Anmeld

12. december 2009

Ranarupta

TbCp skriver:

Hihi, det giver jeg også min kæreste! Ville også meget gerne selv med, men tænkte, at det er så tæt på min termin, at jeg nok ikke orker. 
Så han skal med en flok mænd ind at høre tysk heavy-techno...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.