Hedder jeres barn det rigtige???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2009

Jules

Viktor skulle have heddet Kristoffer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2009

Camilla_a

Frey skulle ha heddet Kjartan, godt han hedder Frey jeg skulle ha heddet Jade

Anmeld

13. december 2009

susan82

Gustav skulle ifølge rouletten have heddet Sten og Lærkes var Margit.....Er nu glad for at det ikke var den som skulle vælge

Anmeld

14. december 2009

Karo

Hmmmm

Marcus skulle have heddet Knut og vores lille Ida skulle hedde Iris

Anmeld

14. december 2009

Barbamama

Carla skulle have heddet Lene.....

Anmeld

14. december 2009

Dictes mor

Jeg synes så klart at jeg har fået det værste, min lille Dicte skal ifølge roulletten hedde Tove, ja TOVE, What!!! Nej nej nej, det er da for skægt. Jeg selv skulle have hedder Marte med norsk udtale, da min far er norsk Og Per skulle have heddet: René.
He he

Anmeld

14. december 2009

oo

Majastina skriver:

Jeg synes så klart at jeg har fået det værste, min lille Dicte skal ifølge roulletten hedde Tove, ja TOVE, What!!! Nej nej nej, det er da for skægt. Jeg selv skulle have hedder Marte med norsk udtale, da min far er norsk Og Per skulle have heddet: René.
He he

aj Tove er ikke sååååå slemt - eller måske siger jeg bare det fordi jeg havde en helt fantastisk farmor der hed Tove (og jeg syntes det var sååå sejt vi havde samme begyndelsesbogstav )

Anmeld

14. december 2009

Dictes mor

Trine Trille skriver:

aj Tove er ikke sååååå slemt - eller måske siger jeg bare det fordi jeg havde en helt fantastisk farmor der hed Tove (og jeg syntes det var sååå sejt vi havde samme begyndelsesbogstav )

Hov du hedder noget nyt!

Anmeld

14. december 2009

oo

Majastina skriver:

Hov du hedder noget nyt!

ja jeg gør så  Trine Trille er navnet på verdens sejeste lille pige der spiller guitar og går ud for at møde den gule og den grønne og den sorte tiger og får dem til at synge og danse i sit band (en historie på bånd jeg hørte om og om igen da jeg var lille) - og så er der en anden ny bruger herinde der hedder Tjul (uden h) og jeg bliver ved at tro at det er mig selv

Anmeld

19. december 2009

grinbidderen

Trine Trille skriver:

ja jeg gør så  Trine Trille er navnet på verdens sejeste lille pige der spiller guitar og går ud for at møde den gule og den grønne og den sorte tiger og får dem til at synge og danse i sit band (en historie på bånd jeg hørte om og om igen da jeg var lille) - og så er der en anden ny bruger herinde der hedder Tjul (uden h) og jeg bliver ved at tro at det er mig selv

ja min søn valdemar skulle have heddet Chris og jeg selv Fenny.. hmm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.