Glædelig jul!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

571 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. december 2009

Joanna

Jeg har lige fået mens. i går - på 48. dag af cyklus... Den sidste cyklus var også 48 dage, så det er nærmest rart med en smule ensartethed - det er jeg ikke forvænt med :-) I sidste cyklus faldt ÆL på 17. dagen... hvis det bliver ligesådan i denne periode, så er det 23-24-25 december, vi bør være ekstra aktive. Held og lykke med at finde libido'et frem, når maven er propfuld med julemad 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2009

Trolde_mor

Hehe.. så har i begge (fri) og julehygger - det skal nok hjælpe på det

fringre for at i får en lidt forsinket julegave i år

Men uanset er det da dejligt at din periode er begyndt at komme fast

Anmeld

12. december 2009

Joanna

Senia skriver:

Hehe.. så har i begge (fri) og julehygger - det skal nok hjælpe på det

fringre for at i får en lidt forsinket julegave i år

Men uanset er det da dejligt at din periode er begyndt at komme fast

Ja, det er faktisk okay :-) Det skal nok blive en god jul i år... normalt er det bare ikke lige sex, jeg tænker på efter en lang julefrokost i familiernes skød - men så må vi gå mindre til fadene og mere til dynerne 

Anmeld

12. december 2009

Trolde_mor

Joanna skriver:

Ja, det er faktisk okay :-) Det skal nok blive en god jul i år... normalt er det bare ikke lige sex, jeg tænker på efter en lang julefrokost i familiernes skød - men så må vi gå mindre til fadene og mere til dynerne 

Hehe tror jeg nu ingen gør ;P Men kan jo ogdå være at stemningen til julefrokosten giver anledning til en quickie hehe

Jep i må til dynerne hehe

Anmeld

12. december 2009

TbCp

Joanna skriver:

Jeg har lige fået mens. i går - på 48. dag af cyklus... Den sidste cyklus var også 48 dage, så det er nærmest rart med en smule ensartethed - det er jeg ikke forvænt med :-) I sidste cyklus faldt ÆL på 17. dagen... hvis det bliver ligesådan i denne periode, så er det 23-24-25 december, vi bør være ekstra aktive. Held og lykke med at finde libido'et frem, når maven er propfuld med julemad 

JO JO det kan man sagtens
Liva blev lavet omkring d. 24/12 2006 så selv om maven er fuld kan det godt lykkedes

Rigtig meget held og lykke og god jul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.