HJÆLP!! Mangler under 200 stemmer!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

795 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. december 2009

qp

Hjælp min ven Martin med at vinde Discovery Channels konkurrence om "Årets Tatovering 2009"! Følg linket, tast koden (der skelnes imellem store og små bogstaver) og tryk STEM. Det tar 5 sekunder. Stem en gang om dagen de næste 4 dage. Link: http://lnk.ms/437qK

Han mangler under 200 stemmer så DIN stemme tæller og det er mega VIGTIGT, at du stemmer HVER DAG DE NÆSTE 4 DAGE! (konkurrencen slutter om 4 dage)

1000 tak piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2009

malou

ihhhh ville gerne hjælpe... jeg er desværre bare ikke på det dersens facebook..... sorry søde

knus malou

Anmeld

12. december 2009

Ayasmor

Sådan... nu florerer jeg som en af stemmerne

Anmeld

12. december 2009

tandbørsten

han har os fået min stemme

Anmeld

12. december 2009

wamse

Sådan

Anmeld

12. december 2009

Sjl-msl-Mkl

Sådan. Jeg har også slået den op på min profil, så stemmer mine venner forhåbentlig også. Den er jo hammer fed!!

Anmeld

12. december 2009

Trolde_mor

Så er der sat en stemme herfra Og den er ligeledes sat på min væg, så mine venner kan stemme

Syntes altså det er en grineren og ret speciel tatoo, så havde det godt med at stemme på den

Anmeld

12. december 2009

Rikke, Liam & Linus

Kan altså ikke lade være med at synes det er lidt snyd....

Det er jo en konkurrence om hvilken der er pænest, og ikke hvem der kan få hevet flest stemmer hjem.

Rikke (som forholder sig neutral)

Anmeld

12. december 2009

Mimbi

Så har han fået min stemme os

Anmeld

14. december 2009

qp

Skide godt folkens!!!

Han ligger stadig nr 2, så DIN stemme et virkelig afgørende - come on tøser lad os få ham afsted til LA!!

Følg linket, tast koden (der skelnes imellem store og små bogstaver) og tryk STEM. Det tar 5 sekunder.. Link: http://lnk.ms/437qK

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.