3d/4d i kbh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. december 2009

Malene84

hey tøser,

da jeg efterhånden ved at I har svar på alt... kender I så et sted der er godt til scanning og som er billigt? er igang med at lave ønskeseddel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2009

Camilla_a

Vi blev scannet hos dem her og det var bare super godt!

Scanningsklinikken i København
BUEN
Vester Farimagsgade 3, 3. sal
1606 København V

Anmeld

12. december 2009

NaFe

Jeg fik også hos scanningsklinikken i kbh...og var også godt tilfreds... så dem vil jeg da også gerne anbefale

Anmeld

12. december 2009

sarahb

jeg har været hos http://www.skanningsklinik.dk/omos.asp
det skønneste sted med top professionelle folk...
BILLIGT og hurtige tider.. Tri der scanner er så skøn, ha også brugt dem til andre gynækologe ting og de erbare fantastiske..

Anmeld

13. december 2009

Malene84

Det er også dem jeg har været hos til kønsscanning - super sød hende jeg var inde hos.

Det er kun pga, mine to gravide veninder sidder med billeder fra hver deres sted - og faktisk blev de bedst ude fra østerbro - scanningsjordemoderen - men måske det kommer an på en masse ting. Ved ikke hvilke faktore der spiller ind for at få et godt billede.

Anmeld

13. december 2009

Nemesis

sarahb skriver:

jeg har været hos http://www.skanningsklinik.dk/omos.asp
det skønneste sted med top professionelle folk...
BILLIGT og hurtige tider.. Tri der scanner er så skøn, ha også brugt dem til andre gynækologe ting og de erbare fantastiske..

Det er også der jeg blev scannet. fik en ekstra gratis scanning 3 uger senere så vi kunne få bedre billeder.

Top professionel og super godt udstyr.

:-) Sisse

Anmeld

13. december 2009

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg var også på Scanningsklinikken med min svigerinde da hun ventede min nevø. De er super søde og meget professionelle. Det ligger også lige ved Vesterport st. Så dejlig nem adresse at komme til.

Anmeld

13. december 2009

malou

Jeg var på en skannings klinik ude på Gl. Køgelandevej.. super søde og gav vist 1000 kr mindes jeg

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.