Til jer hvis børn går i dp eller vg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

591 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. december 2009

Klumpe-dumpe

Hej piger,

Sidder og fundere over hvad Malutski SKAL have, når hun skal starte i dp, her den 4 jan. Dpérn sagde jeg skulle sørge for M havde tøj til alt slags vejr,. at det kunne holde hende tør og varm....

Problemet er også lidt, at jeg kan ikke finde regntøj der passer hende (det er for stort) gummistøvler findes ikke i hendes str. termotøj kan jeg ikke finde i hendes str. sko/støvler kan hun ikke bruge, da hun har en lille fod (eller meget slank fod) så synes altså det er skide svært.

Så hvad havde I på listen da jeres trolde-rollinger startede i pasning???

Kan kunne komme på det her.

* barnevogns-garage.

Knus Trine, som stresser en smule over, hun ikke kan finde noget der passer "hunden".

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2009

NaFe

Nu går feluca så i vuggestue, så der måske forskel på hvad man skal have med...

Men feluca er foreksempel ikke ude på legepladsen her i vinterperioden. så hun skal ikke have regntøj, sko og alt det... Vis de endelig tager hende med ud, så sidder hun i barnevognen, og der har hun jo bare flyverdragt på...

Men ellers så har hun sovedragt, skifte tøj, har lagt 2 bodyer, 2 par joggingbukser, en var trøje, strømper, strømpebukser, en hue, vanter.

Jeg tror slet ikke du behøver gummistøvler og alt det, for hun kan jo ikke gå. Så når de ude sidder malucca jo bare i barnevognen. Så en flyverdragt tror jeg er fint...

Anmeld

12. december 2009

TbCp

Man kan købe sådan nogle smarte varme futter i stedet for vinterstøvler. Det synes jeg er rigtig smart. De kan også fås som regnfutter. Mener de kan købes i babysam.
Da Liva var mindre fandt jeg en fin termoheldragt i tøj og sko, har du kigget der? Det gør jo ikke noget den er lidt stor så kan ben og ærmer jo bare foldes op engang.
Men ellers er det jo også ved at være flyverdragte vejr.

Anmeld

12. december 2009

Ni-ko-li-ne

malucca09 skriver:

Hej piger,

Sidder og fundere over hvad Malutski SKAL have, når hun skal starte i dp, her den 4 jan. Dpérn sagde jeg skulle sørge for M havde tøj til alt slags vejr,. at det kunne holde hende tør og varm....

Problemet er også lidt, at jeg kan ikke finde regntøj der passer hende (det er for stort) gummistøvler findes ikke i hendes str. termotøj kan jeg ikke finde i hendes str. sko/støvler kan hun ikke bruge, da hun har en lille fod (eller meget slank fod) så synes altså det er skide svært.

Så hvad havde I på listen da jeres trolde-rollinger startede i pasning???

Kan kunne komme på det her.

* barnevogns-garage.

Knus Trine, som stresser en smule over, hun ikke kan finde noget der passer "hunden".

hej smukke

gummi støvler og andre vinterstøvler er helt unødvendigt så længe hun ikke kan gå! :0)

køb de her:

http://www.babysam.dk/mikk-line-coated-futte.aspx

i vinter perioden skal hun jo bare have en flyverdragt der er vandtæt....  og så en dragt til at sove i barnevognen i, termo/fleece/plys/uld og selvfølgelig huer og vanter:0) hvad str er malutten nu i tøj osv?

knus

Anmeld

12. december 2009

Klumpe-dumpe

Feluca09 skriver:

Nu går feluca så i vuggestue, så der måske forskel på hvad man skal have med...

Men feluca er foreksempel ikke ude på legepladsen her i vinterperioden. så hun skal ikke have regntøj, sko og alt det... Vis de endelig tager hende med ud, så sidder hun i barnevognen, og der har hun jo bare flyverdragt på...

Men ellers så har hun sovedragt, skifte tøj, har lagt 2 bodyer, 2 par joggingbukser, en var trøje, strømper, strømpebukser, en hue, vanter.

Jeg tror slet ikke du behøver gummistøvler og alt det, for hun kan jo ikke gå. Så når de ude sidder malucca jo bare i barnevognen. Så en flyverdragt tror jeg er fint...

Hvad er en sovedragt ???

Anmeld

12. december 2009

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Man kan købe sådan nogle smarte varme futter i stedet for vinterstøvler. Det synes jeg er rigtig smart. De kan også fås som regnfutter. Mener de kan købes i babysam.
Da Liva var mindre fandt jeg en fin termoheldragt i tøj og sko, har du kigget der? Det gør jo ikke noget den er lidt stor så kan ben og ærmer jo bare foldes op engang.
Men ellers er det jo også ved at være flyverdragte vejr.

Sådan en termodragt, er den varm nok til at sove i ???

(Nej har faktisk ikke kikket i tøj & sko, kun Bilka og de var ALT for store)

Malucca er jo skruet sådan lidt mærkeligt sammen, hun bruger nu 68-74 i bluser, men i bukser bruger hun kun lige 62.

Hun har sådan nogle futte-lutter, som hun bruger udenfor. Tror også de er regnetætte.

Men måske jeg så bare skal købe en god flyverdragt. (Hun fik en af Mette og Ida, men den er ved at være for lille, men den er heller ikke vind/vandtæt)

Anmeld

12. december 2009

Klumpe-dumpe

ka-ri-na skriver:

hej smukke

gummi støvler og andre vinterstøvler er helt unødvendigt så længe hun ikke kan gå! :0)

køb de her:

http://www.babysam.dk/mikk-line-coated-futte.aspx

i vinter perioden skal hun jo bare have en flyverdragt der er vandtæt....  og så en dragt til at sove i barnevognen i, termo/fleece/plys/uld og selvfølgelig huer og vanter:0) hvad str er malutten nu i tøj osv?

knus

HUn har sådan nogen futter. (Bare ikke lige det mærke, da de ikke kan snørres ind øverst, så de falder af hende)

Jamen så er det jo bare en flyverdragt, sele og et eller andet at sove i, jeg skal ha´fat i.

Jamen hun bruger 68-74 i bluser, men kun lige 62 i bukser.

Anmeld

12. december 2009

Ni-ko-li-ne

malucca09 skriver:

HUn har sådan nogen futter. (Bare ikke lige det mærke, da de ikke kan snørres ind øverst, så de falder af hende)

Jamen så er det jo bare en flyverdragt, sele og et eller andet at sove i, jeg skal ha´fat i.

Jamen hun bruger 68-74 i bluser, men kun lige 62 i bukser.

super smukke:0) skal have sorteret Nikoline´s tøj nemli

Anmeld

12. december 2009

Klumpe-dumpe

ka-ri-na skriver:

super smukke:0) skal have sorteret Nikoline´s tøj nemli

jamen det lyder dejligt... så må jeg lige kikke på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.