Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Var blevet bestilt til at lave en kage til Carstens nieces 5 års fødselsdag igår. Synes selv det er den bedste jeg endnu har lavet og den smagte fantastisk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hold da helt op... Den er HELT VILDT FLOT, det må jeg nok sige, det du sku da super god til....
Det er bare FANTASTISK - En hver piges drøm Jeg ville DØ hvis jeg havde fået sådan en flot barbiekage til min 5 års fødselsdag
Feluca09 skriver: Hold da helt op... Den er HELT VILDT FLOT, det må jeg nok sige, det du sku da super god til....
Er faktisk også ret stolt af den
Vinker skriver: Det er bare FANTASTISK - En hver piges drøm Jeg ville DØ hvis jeg havde fået sådan en flot barbiekage til min 5 års fødselsdag
Der var blevet bestilt en rigtig tøsekage... noget prinsesse, fe noget og det synes jeg gik helt godt
Ahmen det er jo helt vildt ...seriøst!Du kan sgu da blive proff "kage-kone", som tjener lidt ekstra ved siden af på dét der Jeg ville nu gerne have DIG til at lave kager til os ...hvis ikke det var fordi de så skulle transporteres så langt.Du er helt vildt dygtig!
AJ, aj, aj.................du SKAL lære mig det, Tina. Anna ville besvime af begejstring, hvis hun fik sådan en kage til sin 4 års fødselsdag.
Knus Mette
Anna-jonas skriver: AJ, aj, aj.................du SKAL lære mig det, Tina. Anna ville besvime af begejstring, hvis hun fik sådan en kage til sin 4 års fødselsdag. Knus Mette
Jamen jeg synes faktisk det var den nemmeste at lave af alle de kager jeg har lavet Og synes også selv den blev så fin!
Den er rigtig fin!
Jeg har også efterhånden udviklet mig til lidt af en kagenørd - laver lige en seperat tråd med alle mine kager...får jo helt lyst til at vise frem
Knus
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128