Se min fine kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.693 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. december 2009

TbCp

Var blevet bestilt til at lave en kage til Carstens nieces 5 års fødselsdag igår. Synes selv det er den bedste jeg endnu har lavet og den smagte fantastisk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2009

NaFe

Hold da helt op... Den er HELT VILDT FLOT, det må jeg nok sige, det du sku da super god til....

Anmeld

12. december 2009

Vinker

Det er bare FANTASTISK - En hver piges drøm  Jeg ville DØ hvis jeg havde fået sådan en flot barbiekage til min 5 års fødselsdag

Anmeld

12. december 2009

TbCp

Feluca09 skriver:

Hold da helt op... Den er HELT VILDT FLOT, det må jeg nok sige, det du sku da super god til....

Er faktisk også ret stolt af den

Anmeld

12. december 2009

TbCp

Vinker skriver:

Det er bare FANTASTISK - En hver piges drøm  Jeg ville DØ hvis jeg havde fået sådan en flot barbiekage til min 5 års fødselsdag

Der var blevet bestilt en rigtig tøsekage... noget prinsesse, fe noget og det synes jeg gik helt godt

Anmeld

13. december 2009

JustAnotherName

Var blevet bestilt til at lave en kage til Carstens nieces 5 års fødselsdag igår. Synes selv det er den bedste jeg endnu har lavet og den smagte fantastisk

Ahmen det er jo helt vildt ...seriøst!
Du kan sgu da blive proff "kage-kone", som tjener lidt ekstra ved siden af på dét der 

Jeg ville nu gerne have DIG til at lave kager til os ...hvis ikke det var fordi de så skulle transporteres så langt.

Du er helt vildt dygtig! 

Anmeld

14. december 2009

anna-jonas

AJ, aj, aj.................du SKAL lære mig det, Tina. Anna ville besvime af begejstring, hvis hun fik sådan en kage til sin 4 års fødselsdag.

Knus Mette

Anmeld

14. december 2009

TbCp

Anna-jonas skriver:

AJ, aj, aj.................du SKAL lære mig det, Tina. Anna ville besvime af begejstring, hvis hun fik sådan en kage til sin 4 års fødselsdag.

Knus Mette

Jamen jeg synes faktisk det var den nemmeste at lave af alle de kager jeg har lavet Og synes også selv den blev så fin!

Anmeld

14. december 2009

Ida.

Den er rigtig fin!

Jeg har også efterhånden udviklet mig til lidt af en kagenørd - laver lige en seperat tråd med alle mine kager...får jo helt lyst til at vise frem

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.