Lyserødt udflåd - har I prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.000 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. december 2009

Bavianis

Hej med Jer

Jeg er gravid, og jeg tror jeg er ca 4+3.

Mit problem er, at jeg har haft brunligt udflåd da jeg skulle have haft min mens, hvilket jeg dog har hørt skulle være helt normalt. Min læge har taget en blodprøve fra mig i torsdags, og mandag skal jeg ind igen og så kan han se om hormonniveauet er steget som det skal. Jeg får svar på dette på onsdag.

Jeg tester stadig klart positivt. Nu er mit udflåd blevet svagt lyserødt, og har været det i et par dage. Jeg har fået svamp, som jeg har hørt er helt normalt. Jeg er dog uendeligt bekymret for det lyserøde udflåd. Jeg vil høre om andre af Jer har prøvet det, og evt. hvad Jeres historie ifm det er? Det er første gang jeg er gravid. Har været inde og læse om det flere steder på nettet, og ift lyserødt udflåd står der alt fra at det er helt normalt, til at det kan være tegn på abort, mola-graviditet, graviditet udenfor livmoderen etc..

Håber I kan hjælpe mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2009

lollandpigen

Hejsa....

Selvføgelig bliver man altid nervøs hvis der pludselig er lyserødt eller rødt udflåd. Det kan som du selv skriver være fordi dit men. tidspunkt er nu og derfor reagerer kroppen ved at der kommer en lille smule udflåd. Jeg har selv 3 ganeg haft en SA og det startede ved med meget kraftig blødning pludselig og stærke mave smerter som veer.

Jeg har oplevet af erfaring at hvis det er en SA der er ved at foregå i kroppen sker dette fordi de rer noget galt og de ter naturens gang. Som min læge fortalte mig i telefon, hvis man var begyndt at bløde så tidligt var der ikke noget at gøre for at stoppe det. Selvføgelig kan det være det "bare " er pletblødnnger og ikke noget alemerende derfor ville jeg nok hvis jeg var dig ligge mig lidt stille ogg roligt og evt ringe til læge hvis det bliver værre eller du får smerter.

Jeg ved godt det er svært men det gør det lettere hvis du prøver at få tankerne væk fra SA da det jo slet ikkee r tilfældet at det er det der er ved at ske med din krop.

Skriv endelig til mig hvis du har spørglsmål omkring det da jeg somsagt har prøvet det 3 gange selv.

De bedste tanker og knus til dig fra Dorthe

Anmeld

12. december 2009

Bavianis

Hej Dorthe

Tusind tak for dit svar, det er altid dejligt med beroligelse. Jeg er ked af det du har oplevet - har du været igennem en graviditet hvor det endte "lykkeligt"? Ellers må vi krydse fingre for os begge.

Jeg har lige læst at det sagtens kan være pga svampeangrebet at jeg har det lyserøde udflåd, da skeden er mere sart både pga infektionen men også er det i forvejen pga graviditeten.

Jeg håber det er det:-)

Min læge ringer på onsdag med svar på mine blodprøver, så der ved jeg mere. Håber der er godt nyt!

Hvis der er andre der har prøvet at have haft lyserødt udflåd må I gerne smide et indlæg.

Kærlig hilsen

Anmeld

13. december 2009

baby2010

Bavianis skriver:

Hej Dorthe

Tusind tak for dit svar, det er altid dejligt med beroligelse. Jeg er ked af det du har oplevet - har du været igennem en graviditet hvor det endte "lykkeligt"? Ellers må vi krydse fingre for os begge.

Jeg har lige læst at det sagtens kan være pga svampeangrebet at jeg har det lyserøde udflåd, da skeden er mere sart både pga infektionen men også er det i forvejen pga graviditeten.

Jeg håber det er det:-)

Min læge ringer på onsdag med svar på mine blodprøver, så der ved jeg mere. Håber der er godt nyt!

Hvis der er andre der har prøvet at have haft lyserødt udflåd må I gerne smide et indlæg.

Kærlig hilsen

Søde skatte, 

jeg krydser alt hvad jeg kan. Jeg har simpelthen tænkt SÅ meget på dig siden i går. Det er vel nok en ulidelig ventetid! Jeg håber det bedste for jer - og jeg er ret sikker på, at det nok skal gå fint!

Knus Julie

Anmeld

13. december 2009

Bavianis

JAAAA!!! Idag har jeg slet ikke haft noget der ikke skulle være der i trusserne! Det tegner umiddelbart godt! Nu kan jeg bare vente på svar fra lægen på onsdag. Jeg må krydse fingre

Tak fordi du tænker på mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.