Lancome produkter.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.121 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. december 2009

Kloster

Hej.

Jeg har i dag fået 2 Lancome produkter af min skønne mand, men jeg ved simpelthen ikke, hvad det er for noget...

1. Lancome Galatée confort. Comforting cleansing milk dry skin. Det går jeg ud fra, er rensemælk.

2. Lancome Tonique confort. Re-hydrating comforting toner dry skin. Og det aner jeg simpelthen ikke, hvad der er???????

Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2009

lululupo

en skin tonic lyder det som.... uhh dejligt med gaver

Anmeld

12. december 2009

MissSophie

Ja skin tonic, som man putter på noget vat, og lige "tørrer" huden over med efter den er renset

Anmeld

12. december 2009

Kloster

lululupo skriver:

en skin tonic lyder det som.... uhh dejligt med gaver

Hej. Den er lyserød i flasken og sådan mælkeagtig. De skin tonic jeg kender til, er a la vand-agtige.

Sætter lige et billede på af flasken.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. december 2009

lululupo

jo jo den er god nok en skin tonic de har bare blandet noget i så man får en mere mat finish.....

Anmeld

12. december 2009

Kloster

lululupo skriver:

jo jo den er god nok en skin tonic de har bare blandet noget i så man får en mere mat finish.....

Okay.

Endnu et dumt spørgsmål

Når jeg så kommer det her mælkeagtige skin tonic på, skal det så selv tørre ind i min hud ell skal det tages af igen, før jeg kommer ansigtscreme på

Anmeld

12. december 2009

missKat

Kloster skriver:

Okay.

Endnu et dumt spørgsmål

Når jeg så kommer det her mælkeagtige skin tonic på, skal det så selv tørre ind i min hud ell skal det tages af igen, før jeg kommer ansigtscreme på

Det er skin tonic, som de andre siger 

du skal bare komme det på en vatrondel, tørre over ansigtet og så komme creme på - du skal hverken vaske det af eller vente på at det er trykket helt ind. Det hjælper med at tranportere din creme bedre ind i huden.

tillykke med gaverne 

Anmeld

12. december 2009

DK

Min kæreste siger altid "er du blevet sprittet af?" he he he...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.