Mænd!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. december 2009

Dictes mor

Per og jeg havde aftalt, at vi skulle have en rigtig hygge lørdag, hvor den bare skulle stå på jul og hygge. Vi skulle en tur på Hjerl Hede, hvor der i den her weekend er julelevendegørelse for sidste gang inden jul, og jeg har glædet mig så meget, for trænger virkelig til noget julehygge. Og jeg skulle lave en rigtig julemiddag i aften. Det var meningen at vi skulle tage afsted tidligt, så jeg kunne få noget godt lys til at tage billeder med mit nye superfede spejlreflekskamera, nu er problemet så bare at manden igår til sin arbejdsjulefrokost besluttede sig for at drikke sig sønder og sammen, hvilket betyder, at han render og brækker sig hele tiden nu! Det betyder med andre ord ingen tur til hjerl hede og ingen julehygge. Han havde ellers sagt, at han ville være tidligt hjemme og ikke drikke sådan synderligt, for jeg spurgte ham inden han tog afsted, om vi skulle droppe turen, hvis nu han blev for fuld, men nej nej, han ville meget gerne afsted. Så nu er jeg ret sur, jeg havde sådan glædet mig, så istedet har jeg lovet naboen at Per kommer over senere idag og hjælper ham med at tømme hans kælder for tunge møbler! Don´t mess with a pregnant woman.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2009

Milka

haha  kan godt lide dit løfte på pers vegne! jo tungere møbler jo bedre 

Anmeld

12. december 2009

Ida.

NØJ hvor ville jeg også være blevet sur! Kom godt nok til at grine af, at du har lavet Per ud til naboen så kan han lære det!!

Anmeld

12. december 2009

Dictes mor

Det endte også med at jeg tog afsted selv, for jeg gad ikke sidde herhjemme og høre på jammer. Så han fik besked på, at gå en tur med hunden og så smutte over til naboen, mens jeg tullede rundt på heden og tog en masse billeder, og øvede mig i fototeknik mv. Så det blev en god dag alligevel

Anmeld

12. december 2009

Vinker

Majastina skriver:

Det endte også med at jeg tog afsted selv, for jeg gad ikke sidde herhjemme og høre på jammer. Så han fik besked på, at gå en tur med hunden og så smutte over til naboen, mens jeg tullede rundt på heden og tog en masse billeder, og øvede mig i fototeknik mv. Så det blev en god dag alligevel

Godt du selv kunne få noget hyggeligt ud af dagen når nu manden svigtede dig - Man ska da også gøre alt ting selv

Anmeld

13. december 2009

Ranarupta

Majastina skriver:

Det lyder som en dejlig tur, du havde.

Har han haft moralske tømmermænd.

Sidste år lavede min kæreste præcis samme nummer. Vi skulle bare have været på julegaveshopping og så ud at spise for at slutte stressen hyggeligt.

Jeg var rasende, og da han kom ovenpå igen, var han også meget ked af det... 

Tossede mænd! 

Anmeld

14. december 2009

Jules

Hihi så kan han lære det

Anmeld

14. december 2009

Vingummien

Hehe. Så har han vist fået sin straf.

Og godt at høre at du hyggede dig alligevel

Anmeld

14. december 2009

anna-jonas

Griner.............ja, MÆND!!! Håber at han havde en god aften..........og at den var alle tømmermændende værd.

Super at du tog afsted alene............og fik en skøn dag ud af det. Billederne kan da vises herinde...........eller??

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.