Per og jeg havde aftalt, at vi skulle have en rigtig hygge lørdag, hvor den bare skulle stå på jul og hygge. Vi skulle en tur på Hjerl Hede, hvor der i den her weekend er julelevendegørelse for sidste gang inden jul, og jeg har glædet mig så meget, for trænger virkelig til noget julehygge. Og jeg skulle lave en rigtig julemiddag i aften. Det var meningen at vi skulle tage afsted tidligt, så jeg kunne få noget godt lys til at tage billeder med mit nye superfede spejlreflekskamera, nu er problemet så bare at manden igår til sin arbejdsjulefrokost besluttede sig for at drikke sig sønder og sammen, hvilket betyder, at han render og brækker sig hele tiden nu! Det betyder med andre ord ingen tur til hjerl hede og ingen julehygge. Han havde ellers sagt, at han ville være tidligt hjemme og ikke drikke sådan synderligt, for jeg spurgte ham inden han tog afsted, om vi skulle droppe turen, hvis nu han blev for fuld, men nej nej, han ville meget gerne afsted. Så nu er jeg ret sur, jeg havde sådan glædet mig, så istedet har jeg lovet naboen at Per kommer over senere idag og hjælper ham med at tømme hans kælder for tunge møbler! Don´t mess with a pregnant woman.
Anmeld