hjælp? hvad fave syns i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

742 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. december 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hej
jeg kan ikk rigtig finde ud af hvad fave jeg skal fave mit hår?? kom med et bud hvad der vil pas bedst til miig? og hvad fisyre der vil passe godt skal ha gjordt noget ved miig selv efter jeg har født
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2009

Mira0911

Bliv Mor den 30/10/09!<3 skriver:

hej
jeg kan ikk rigtig finde ud af hvad fave jeg skal fave mit hår?? kom med et bud hvad der vil pas bedst til miig? og hvad fisyre der vil passe godt skal ha gjordt noget ved miig selv efter jeg har født

Det er jo svært at vælge.... Vælg den du selv synes er pæneste til dig...

Jeg kan umiddelbart ikke lige komme med nogen farver, jeg synes om, mørke farver, vil gøre dig bleg i ansigtet... Ej det er svært at komme med et bud...

Mørke farver til mig, gør mig rigtig bleg i ansigtet...

Håber du finder en der passende til dig og en du synes om...

Held og Lykke...

Anmeld

11. december 2009

EliasMinDejligeSøn<3

MoarJ skriver:

Det er jo svært at vælge.... Vælg den du selv synes er pæneste til dig...

Jeg kan umiddelbart ikke lige komme med nogen farver, jeg synes om, mørke farver, vil gøre dig bleg i ansigtet... Ej det er svært at komme med et bud...

Mørke farver til mig, gør mig rigtig bleg i ansigtet...

Håber du finder en der passende til dig og en du synes om...

Held og Lykke...

tak

Anmeld

11. december 2009

Vial

Du kunne få klippet det op i nogle etager heeelt op forbi skulderne. Så kunne du få nogle gyldne og lyse reflekser i. Det ville være super flot. Det vigtigste er dog noget fylde i dit hår, synes jeg. Så slem er farven du har nu altså ikke

Anmeld

11. december 2009

EliasMinDejligeSøn<3

KaMa skriver:

Du kunne få klippet det op i nogle etager heeelt op forbi skulderne. Så kunne du få nogle gyldne og lyse reflekser i. Det ville være super flot. Det vigtigste er dog noget fylde i dit hår, synes jeg. Så slem er farven du har nu altså ikke

mange tak vil bare gerne ha favet hele mit hår kan nemlig ikk li faven det er forseklige faver . lyd nogle steder og rødt andre steder osv osv

Anmeld

11. december 2009

Vial

Bliv Mor den 30/10/09!<3 skriver:

mange tak vil bare gerne ha favet hele mit hår kan nemlig ikk li faven det er forseklige faver . lyd nogle steder og rødt andre steder osv osv

Kender godt det der med for mange farver i håret.

Held og lykke med dit "make over". Det har de fleste nybagte mødre vidst lyst til at få

Anmeld

11. december 2009

EliasMinDejligeSøn<3

KaMa skriver:

Held og lykke med dit "make over". Det har de fleste nybagte mødre vidst lyst til at få

tak

Anmeld

12. december 2009

frk andreasen

hva med en gylden brun farve det ville være pænt

Anmeld

12. december 2009

bette

hvad med noget page hår... med noget etage i til at give lidt fylde.. og så måske nogle striber i dit hår.. som lys karamel eller lign..

Anmeld

12. december 2009

Halbschön

KaMa skriver:

det er nemlig lige hvad vi har idag er det 8 uger siden jeg fødte... har ikke farvet mit hår siden dec sidste år, så min udgroning var kææææmpe! blev klippet for tre uger siden, ordnet bryn i onsdags og igår blev jeg farvet... waaauw, ligner jo nærmest et levende menneske igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.