3. trimester - træt og temmelig tung

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.187 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. december 2009

baby2010

Ja, nu vil jeg godt lige brokke mig lidt... Jeg er lige gået ind i sidste fase - og det kan jeg virkelig mærke! Jeg er mega træt hele tiden, har ondt i lænden - mon det i virkeligheden er bækkenet?  Jeg sover dårligt om natten, fordi maven er i vejen (plejede at ligge halvvejs om på maven før graviditeten).

Da jeg var nede og træne i dag var min puls oppe på 1 mio. slag i minuttet efter 5 min. på crosstraineren! Og da jeg kom hjem var jeg ved at tude over hvor tung og besværet jeg føler mig.

Jeg føler mig som en stor, øm, tung hval.... "sukke", "stønne", "pruste", og så er der 3 måneder endnu - AAAARGH!

- just one of these days... Har I det også sådan???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2009

SabinaS

Det med søvnen kender jeg kun alt for godt.. det er umuligt at ligge ordenligt, og den lille sparker vildt på det stykke der vender ned mod sengen, hvis jeg ligger mig på siden. Meget irriterende

Er også begyndt at blive meget træt, idag sov jeg til middag 3 timer, efter kun at have været vågen i 3 timer.. hvor jeg tidligere i graviditeten kun sov meget lidt.

Det er hårdt at være tung.. godt det ikke varer for evigt

Anmeld

11. december 2009

SHERO

Jaaaahhh fandme!! er godt nok også ved at give op :-D

I dag har jeg bagt en masse boller og pølsehorn og rigtig fyldt fryseren op, og har det som om jeg har løbet en maraton, min ben, fødder og læn er heeeelt ødelagt. Jeg kan næsten ikke holde ud af gå rundt mere, kan lige klare at handle og gøre lidt rent og det er det hele, ellers ligger jeg bare på sofaen det meste af dagen :-)

Søvn har heldigvis aldrig været et problem for mig, vågner et par gange om natten når jeg vender mig men det er det hele. Men nu er jeg også en af de mennesker der falder i søvn før jeg lander på puden og laver gymnastik i søvne uden at vågne. :-D Det eneste jeg har "døjet" med at mange mange underlige drømme hvor jeg vågner og tudbrøler eller råber :-D

Anmeld

11. december 2009

Blomst04

Ja om  jeg mangler 4 måneder og jeg er begyndt at syntes at jeg er noget tungmåset og min mave er kæmpe stor og tung

det er bare slut med min lille talje og snart har jeg også fået to sokker med to små sten i

Anmeld

12. december 2009

frk andreasen

jeg går ind i uge 27 i morgen og jeg har det på samme måde.. min baby sparker også mest når jeg skal sove og lige ned i madrassen

kram tanja 25+6

3 mdr 9 dage endnu til termin....

Anmeld

12. december 2009

baby2010

Det er virkelig godt at høre jeg ikke er den eneste...

I dag vågnede jeg kl. 8 (EN LØRDAG!!!) fordi jeg var sulten, og fordi den lille mand lå og sparkede. Jeg plejer at kunne sove til kl. 10, så det er bare utroligt så styret jeg er af den lille baby  

Jeg glæder mig SÅ meget til han kommer - vi har fået babyseng og det hele op, så han måtte gerne komme i dag, hvis det var... Men ok, han skal lige bages færdig - omkring 80 dage mere ved 37 grader 

Anmeld

12. december 2009

baby2010

Tullen85 skriver:

Jaaaahhh fandme!! er godt nok også ved at give op :-D

I dag har jeg bagt en masse boller og pølsehorn og rigtig fyldt fryseren op, og har det som om jeg har løbet en maraton, min ben, fødder og læn er heeeelt ødelagt. Jeg kan næsten ikke holde ud af gå rundt mere, kan lige klare at handle og gøre lidt rent og det er det hele, ellers ligger jeg bare på sofaen det meste af dagen :-)

Søvn har heldigvis aldrig været et problem for mig, vågner et par gange om natten når jeg vender mig men det er det hele. Men nu er jeg også en af de mennesker der falder i søvn før jeg lander på puden og laver gymnastik i søvne uden at vågne. :-D Det eneste jeg har "døjet" med at mange mange underlige drømme hvor jeg vågner og tudbrøler eller råber :-D

tudbrøler og råber - nåhr, det lyder da ikke så fedt... Du har heldigvis ikke så langt igen. Synes da egentlig det er ret flot at du magter at bage osv. Jeg har godt læst i bøgerne, at det kan være en god idé, men jeg er bare ikke sikker på jeg får det gjort! 

Anmeld

12. december 2009

baby2010

SabinaS skriver:

Det med søvnen kender jeg kun alt for godt.. det er umuligt at ligge ordenligt, og den lille sparker vildt på det stykke der vender ned mod sengen, hvis jeg ligger mig på siden. Meget irriterende

Er også begyndt at blive meget træt, idag sov jeg til middag 3 timer, efter kun at have været vågen i 3 timer.. hvor jeg tidligere i graviditeten kun sov meget lidt.

Det er hårdt at være tung.. godt det ikke varer for evigt

Det er virkelig godt at høre! Jeg bliver mobbet lidt af min mand fordi jeg er træt og har lyst til at sove igen efter morgenmaden - fedt at jeg ikke er den eneste 

Anmeld

12. december 2009

MorTilSnartFire <3

baby2010 skriver:

Ja, nu vil jeg godt lige brokke mig lidt... Jeg er lige gået ind i sidste fase - og det kan jeg virkelig mærke! Jeg er mega træt hele tiden, har ondt i lænden - mon det i virkeligheden er bækkenet?  Jeg sover dårligt om natten, fordi maven er i vejen (plejede at ligge halvvejs om på maven før graviditeten).

Da jeg var nede og træne i dag var min puls oppe på 1 mio. slag i minuttet efter 5 min. på crosstraineren! Og da jeg kom hjem var jeg ved at tude over hvor tung og besværet jeg føler mig.

Jeg føler mig som en stor, øm, tung hval.... "sukke", "stønne", "pruste", og så er der 3 måneder endnu - AAAARGH!

- just one of these days... Har I det også sådan???

HØRT !!! Jeg har lige fået bækkenløsning og det gør tingene ikke nemmere Vi har fornylig købt ny sofa med chaislong- eller hvordan det nu staves, og jeg troede jeg skulle sidde og fede den derovre i hjørnet med benene oppe og div. MEN!! Jeg skal have hjælp fra manden til at komme op igen, da sofaen på en måde går nedad, der hvor jeg sidder Og han synes jo bare det er sjovt, ikke.. Men prøv du lige at have en bold på maven og av i lænden og føler sig møg irriteret over den F***ING sofa, man lige har brugt penge på

Smiler, men vi har byttet plads nu og så håber jeg bare tiden snart begynder at gå stærkt, for kan på ingen måde vente til at melder sin ankomst Og vi er også klar til han kommer

* Sabrina 28+3

Anmeld

12. december 2009

luckas-mor

øjs.. kender det alt for godt

jeg har i de sidste par måneder (lang tid:-) ) ikk ku sove ordentligt om natten, jeg vender mig og drejer mig konstant, ligger normalt også halvvejs på maven når jeg ska sove og med min ''vom'' har det været umuligt i meget laang tid, jeg føler når jeg er ude og gå med hunden a jeg har gået 120 km for jeg puster og stønner, mit bækken er blevet meget ømt nu da lillemanden er begyndt a ligge sig ned og lænden er øm pga vægten fra mavsen, jeg rider dagligt meget men men men er da nødt til a stå på en høj sten for a komme op og efterhånden kan jeg knap komme op på stenen mer..
ligger jeg på vores store sofa, går mine hofter tit a led når jeg så prøver a komme op fra den igen

du kan gøre som mig og trøste dig med a det går over igen og a der kommer en dejlig lille bebser ud, som helt sikkert vil være alt besværet værd

st0rt kram natascha 30+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.