utroligt som tiden flyver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. december 2009

Milka

må bare lige sige at jeg synes det er helt utroligt hvor store mine piger er blevet. væk er de dage med hjælpeløse babyer, et hav af sutteflasker, gylp, bøvsning, mad om natten.

luca tæsker rundt i hele lejligheden og er begyndt at putte mad i munden på mig når vi spiser. liljas store ting for tiden er at, ganske forsigtigt, røre ved mine øjenvipper. det kan hun få meget tid til at gå med og ser enormt koncentreret ud når hun gør det.

og så forstår de at når man har en samtale, så laver man en lyd, der så bliver besvaret, og det svarer man på. sådan er det hele tiden, sådan ping pong mellem os alle tre. mon ikke snart der kommer nogen små ord? 

her et billede af køkkenet efter en normal dag med bøtter. det skal ud og ordnes NU!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2009

NaFe

Uha kan godt følge dig... Syntes det her år er gået sååå stærkt, det helt vildt, ved slet ikke vor tiden er blevet af... Og samtidigt føles det som hundrede år siden jeg sad med en lille bitte baby i armene...snøft...Nu går hun rundt, går i vuggestue, og ja ingen sutteflasker overhovedet mere...  Nu hun jo snart en stor pige på 1 år...

Godt billede af køkkenet, ligner meget sådan der ser ud herhjemme efter en dag... hehehehe...

Anmeld

11. december 2009

Barbamama

ja det går ALT for stærkt!!!! Jeg fatter heller ikke at det snart er ET HALVT ÅR siden Carla kom til verden.  Så stor er hun ikke blevet!!!! Jeg er glad for vi har filmet hende for man glemmer helt de lyde hun lavede og hvordan hun bevægede sig som helt lille

Anmeld

11. december 2009

Klitgaard

Min den store er lige blevet 10 år det er dælme vildt

Anmeld

11. december 2009

Milka

michella80 skriver:

ja det går ALT for stærkt!!!! Jeg fatter heller ikke at det snart er ET HALVT ÅR siden Carla kom til verden.  Så stor er hun ikke blevet!!!! Jeg er glad for vi har filmet hende for man glemmer helt de lyde hun lavede og hvordan hun bevægede sig som helt lille

er carla ikke mere end et halvt år?? troede hun var på alder med bøtterne ...

spædbarnslyde ... mand, her havde jeg en hel bøtteknirkesymfoni og det lød bare så fantastisk  jeg fortryder den dag i dag at jeg ikke optog det, for den eneste måde jeg nogensinde får det at høre igen er ved at få et nyt sæt tvillinger

Anmeld

11. december 2009

Milka

Klitgaard skriver:

Min den store er lige blevet 10 år det er dælme vildt

10 år, det kan jeg bare slet slet ikke forholde mig til! når bøtterne bliver ti er jeg jo ... 45 

Anmeld

11. december 2009

Skouboe

Jamen Camilla - så må du jo bare få dig et sæt tvillinger mere???

Anmeld

11. december 2009

Vinker

Ja køkkenbilledet kunne lige så godt være et jeg havde taget (og resten af huset ser til tider lige så kaos-agtigt ud  Ikke sådan når BÅDE mor og søn er nogle rodde hoveder....

Jeg spørger lige: HVOR sidder bremsen på livet???? Dén kunne man virkelig godt bruge bare en gang imellem når det hele pludseligt går ALT for stærkt!!!!

Anmeld

14. december 2009

Barbamama

Milka skriver:

er carla ikke mere end et halvt år?? troede hun var på alder med bøtterne ...

spædbarnslyde ... mand, her havde jeg en hel bøtteknirkesymfoni og det lød bare så fantastisk  jeg fortryder den dag i dag at jeg ikke optog det, for den eneste måde jeg nogensinde får det at høre igen er ved at få et nyt sæt tvillinger

ha ha ha. Jamen god arbejdslyst så

Anmeld

14. december 2009

anna-jonas

Nyder dine fine beskrivelser af Bøtte-tøserne, og deres forskelligheder. Føler at jeg kender dem.

Ja, sikke et køkken..............men sådan er det jo, når Bøtter skal fodres af.

Knus MEtte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.